LEE 2個唔知咩事~訓到8點幾就醒~呵呵~但係又訓到10點幾~
一個人都冇~梳洗完畢後媽媽就返左黎~唔知佢地去邊黎~
一齊去食野~返返上黎~練琴~又喪玩~癲左LA~
12點半就出去LU~出到去~搭8到LA~呵呵~葦然整親條利~
打俾WATER~好煩呀!!~自己又唔打~幫完你仲要串我~再嘈唔幫你!!~
上堂LA~NOTHING~9個字過得很快~呵呵~邪留丸~影左幾張相~
飲茶~差不多3點~去呀姨新屋~屯門的~搭車搭左9個字~
帶我地兜大圈~"幾經辛苦"先去到佢屋企..留下~
10樓~呵呵~OK LA~不過真係好細~媽媽佢地拜四角~
我地落左去遊樂場~悶爆~點解要我落埋去?~不過係樓都冇得坐~
之後俾我拉左去行商場~買左D野食~又去遊樂場~食完同佢地玩~
勁係到轉~就黎暈低~之後等媽媽佢地~走人~返上水~
食飯~~~勁早LOR~7點半就食完~行左一陣~搭車LU~
開電腦~唉~~~好眼訓~唔知點死~冇做到西史BR~