今日10點幾先起身~因為返12點9~又自己整野食~
之後hea到12點就去搭車lu~頂~去到學校先12點1 lor~
勁無奈~之後係canteen坐~zoe佢地返左黎~同佢地傾計~
排隊lu~CCF同PYH帶~本來仲有CKY~但係佢冇黎~
之後暴龍又講廢話~上車~向天文台進發~ok耐之後就到la~
個司機叫我地自己行上去~好在有樓梯~如果唔係都唔知點行條斜路~
上到去~企左一陣~有個類似實Q ge人叫我地行入去~
勁多樹lor~行左ok耐之後~係座樓前面又企~之後有個男人黎~
帶我地去會議室~勁似開會果d~之後睇電影~因為有3種語言~
咁果個人問我地要咩語言~carmen果班人話要英文lor~CCF死死氣話要粵語~
部電影悶到爆lor~差不多要睡覺了~之後果個人又講野~但係我係聽唔明ge~
勁串lor佢~係咁串carmen佢地~carmen佢地又點會俾人串呢~當然串返佢la~
之後帶我地去睇展板~又介紹~但係我一d都唔明lor~好失敗呀佢~
我地對住佢幾耐~佢就串我地幾耐~講完之後俾我地睇左一陣~
帶我地出門口~睇d儀器~之後帶我地去歷史室~好野!!!!~
有冷氣~之後又講錄音~有d行雷ge聲~超似lor~聽完之後~
我地影左一陣相~CCF叫我地拍手掌~之後就行返落去岩岩上車果到~
訓覺~突然成架車靜哂~嚇死人呀!!!!~返到去~去彩虹~
坐到5點幾~真係唔明d人~佢好明顯係唔靚la~都要兜個圈黎話佢靚~
返到去~開電腦~係咁玩icq&MSN~之後做powerpoint~呵呵~
個個都做緊~不過...好似個個都係f.4咁ge~一路同班f.4 fd玩MSN~
哈哈~我要繼續做我gepowerpoint la~
