今日8黠半就起左身~整下野~9點半出門口~
今日約左出黎做話劇~同呀爸&細佬一齊走~
佢地去中山旅行~去到fanling火車站~岩岩好10點~
係零食物語到等左一陣~going就黎左~佢係咁sd SMS俾佢地~
搭3左右~渣爆就黎左la~佢話sisi遲d先黎wo~
等埋koey&呂芷~走人~去going屋企樓下ge露天舞台~
佢上樓放低d野~攞埋個劇本落黎~食餅乾~玩噴野lor~
噴到我成面都係~呵呵~玩到傻左la已經~之後去影印~
等左勁耐~koey話幫我轉look wo~呵呵~~~
去到個露天舞台~坐係到對槁~之後就做左一次~
搞下搞下就12點la~going要去嘉年華rehearse~咁就走人la~
佢上樓換3~我地幾個行去火車站~佢地話打牌~之後呂芷話唔舒服唔去~
係火車站見到天恩~陪佢去食野~係咁傾計~之後陪佢去遊樂場~
見到文文~佢問我係咪呀爸教急救~呵呵~之後行到去門口~
我冇著校服~咁咪唔入去lor~之後行返去火車站果邊~
呀媽話去飲茶wo~去lor~行左去fanling中心~見到MissHo同佢條仔~
佢今日戴眼鏡~唔知係咪冇化妝呢~(其實我唔知佢平時有冇戴ge~)
今日佢個樣好老咁~紅色的眼鏡~呵呵~佢都見到我呀~
之後食野~見到2個勁勁勁乞人憎ge人~好眼訓~
之後去冒險樂園~玩玩玩~呵呵~勁開心~如果有你在多好~
之後去彩虹還書~一開門~dieen就嘩~我就知有野la~
又玩開口中~做左勁慘ge受害者~俾人...唉~無奈lor~
走人~返屋企~呵呵~聽日要好早起身~
7點9要去到fanling火車站~今晚要早d訓呀!!!~