WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 11 月 19 日  星期六 晴天

 

|/\/;;,充實的一天 ,,.]]°

今日8黠半就起左身~整下野~9點半出門口~

今日約左出黎做話劇~同呀爸&細佬一齊走~

佢地去中山旅行~去到fanling火車站~岩岩好10點~

係零食物語到等左一陣~going就黎左~佢係咁sd SMS俾佢地~

搭3左右~渣爆就黎左la~佢話sisi遲d先黎wo~

等埋koey&呂芷~走人~去going屋企樓下ge露天舞台~

佢上樓放低d野~攞埋個劇本落黎~食餅乾~玩噴野lor~

噴到我成面都係~呵呵~玩到傻左la已經~之後去影印~

等左勁耐~koey話幫我轉look wo~呵呵~~~

去到個露天舞台~坐係到對槁~之後就做左一次~

搞下搞下就12點la~going要去嘉年華rehearse~咁就走人la~

佢上樓換3~我地幾個行去火車站~佢地話打牌~之後呂芷話唔舒服唔去~

係火車站見到天恩~陪佢去食野~係咁傾計~之後陪佢去遊樂場~

見到文文~佢問我係咪呀爸教急救~呵呵~之後行到去門口~

我冇著校服~咁咪唔入去lor~之後行返去火車站果邊~

呀媽話去飲茶wo~去lor~行左去fanling中心~見到MissHo同佢條仔~

佢今日戴眼鏡~唔知係咪冇化妝呢~(其實我唔知佢平時有冇戴ge~)

今日佢個樣好老咁~紅色的眼鏡~呵呵~佢都見到我呀~

之後食野~見到2個勁勁勁乞人憎ge人~好眼訓~

之後去冒險樂園~玩玩玩~呵呵~勁開心~如果有你在多好~

之後去彩虹還書~一開門~dieen就嘩~我就知有野la~

又玩開口中~做左勁慘ge受害者~俾人...唉~無奈lor~

走人~返屋企~呵呵~聽日要好早起身~

7點9要去到fanling火車站~今晚要早d訓呀!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-11-19 04:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]