WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天

 

[[*/測驗Day5]]]""

今日測中史同phy~前日中文~尋日佛學同econ~

中文38.5~唉~~~~高處未算高~低處未算低咁la~

有人60幾~有人20幾~不過Miss翁都話份野好難下~

maths~73分~應該係全班第2~教三角形~ok la~不過唔多識~

中文~對卷~好似個個都唔多滿意自己d成績wo~

小息~去家政室~今日好忙碌呀!!~我地組得3個人~

好難食呀!!!衰左~都唔知下次點好~成個小息冇左~仲做左d[火羅]野~

Eng~呂sir又發脾氣la~唉~~~都唔知咩事~難道我地班真係咁衰?~

英文得43分~唉~~~~十分不滿意呀!!!!~ ~唉~~~真失敗~

lunch~去家政室搵MissLau~仲未落堂lor~

見到小fafa~唔睬我~唉~又話愛我~唉~心淡la~

之後MissLau叫左我地入去~2點又要搵佢~去左彩虹hea~

2點就走人了~上到去家政室~小平已經出左黎~

星期一又要搵佢la~見到主席~俾佢鬧lor~ok~

即刻去做~又要我走上4樓~上到去~1個人都冇la 1D班~

上IS姐~駛唔駛咁早呀?~上2層咋wo~ok哂~搵唔到~

上6樓~又搵唔到主席wo~ok哂la~上bio之ma~駛唔駛咁早呀?~

之後去搵小小fafa~唔係到~哦~~原來佢地2個冇野wo~呵呵~

打鐘la~落返去~Hist~熱死me la~上上下堂暴龍同方sir又入左黎~

尋日2樓男廁有煙頭~今日到1樓~尋日我地上中文~

搞到我地2日都要搜書包~好煩呀!!!~左住哂我地上堂~

Econ~用英文教~ok la~放學~去家政室~又"痴"扇la~

5點周敏佢地走lu~"痴"到成6點~MissLau逼我簽心靈成長~

簽左7個鐘俾我~數黎數去都數唔到7個鐘咁多lor~

佢話之前幫左唔小~我話小左好多la~佢話因為你唔係我班長la ma~

暈一暈~嚇死我~之後走人~個天黑到呀~lala臨走人~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-11-11 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]