今日超級眼訓~仲要早會~好在唔係咁凍姐~
Phy~一去到~見到小fafa~望住我笑~呵呵~
好開心~好開心~好開心~好開心~好開心~
入到去~呀sir唔俾我地坐lor~話我地測得好差~
冇1班成績差成咁~話我地班冇人3字頭~之後派la~
派到我前面果個~呀sir突然攞起個咪~話鬧錯左我地~
原來有個人攞35分~之後佢係到計~kakaka~笑死我~
原來佢得果3.5分~呀sir竟然話35分lor~o哂咀la~
之後個同學勁俾人串~坐佢隔離果個攞17.5~
佢話自己攞175分~笑死人~之後做實驗~不過好悶~
小息~留我係到lor~話我係到笑lor~之後我發佢脾氣~
佢先俾我走~出到去~小小fafa又係到笑~真係見親佢都係笑緊~
落去~又唔見左份報紙~ok哂la~之後叫朱輝搵返俾我~我話搵唔返就話俾misschan知~
佢嚇又要寫口供紙~就即刻去搵~點知真係俾佢搵返wo~
maths~冇心情~努力計數~呵呵~一定要學識lee課!!!!!~
PTH~上5樓~ok la~背稿~不過冇乜點背~小息~
lala臨落去整道具~一路整一路睇稿~打鐘la~lala臨攞野走人~
一入到去就搬木台~之後Miss翁話做話劇之前要熱下身先~
唔可以一黎就開始wo~咁就係咁諗d野俾我地玩~不過我冇玩~
之後猜邊個做先~小平果組第1~sandy果組第2~我地第3~呀Ling果組第4~
小平果組我覺得佢地做得好好~sandy果組我都唔明佢地講咩~
呀Ling果組都係~我地果組~koey唔知咩事~冇lala skip左一part~
笑到我地死~全部做完之後~Miss翁俾評語我地~話我地果組做得好~
叫我地果組出賽~佢話今日放學同我地排~不過我唔得~所以改星期一~
lunch~去彩虹too~cary整左野食~唔知係咪對住個冷氣~凍左呢~
唔係好好食~不過不失la~但係食食下會食到d糖出黎~
佢話因為屋企冇沙糖~所以用片糖整wo~呵呵~返到去~
上去汁書包~又講~話左果個唔係佢黎ge都仲要講~唉~~~無言了~
打鐘~落去hall~排隊~勁囇~之後幫MissChan數人~入去了~
主題是:戀愛與性~好悶~不過有早熟睇~呵呵~悶得很呀!!!!~
想不到這講座會那麼悶的~打鐘~個講座完左~
暴龍話要講級活動日d野~講左半個鐘~講真~需要講ge野~
3個字講得哂~但係佢地講左好多廢話~左住哂~
搭9左右~走人~叫人幫我攞書包去choir~因為今日4點先開始~
可能未開門~之後去205~急救主席話開會~但係1個人都冇lor~
之後去睇下佢係咪去左交安~睇唔到係佢定係棋棋黎tim~
之後去搵Misskwok~但係係門口見到主席~唔俾開lu~
佢鬧我咁ge態度答我wo~咁我咪鬧返佢lor~之後去音樂室~
同班fd聽伴奏彈以前d歌~呵呵~佢地好好記性呀!!!~
f.1 ge歌都記得~不過講真~真係首首歌都好好聽~
Miss張黎了~佢又冇黎la~唉~~~~~~~~~~~~
今日班f.4有幾個冇黎~搞到我地唱到好細聲~今日唔知咩事~
唱唱下把聲沙哂~5點幾走人~去買水~呵呵~可能今日冇買水先去choir~
之後去彩虹~坐到6點4先走人~又俾呀媽串~叫我係彩虹住~