今日呀媽用平常時間叫我起身~本來我諗住早d返去搵人~
但係真係好眼訓~咁就同呀媽講今日返9點~之後就去訓多陣la~
訓多半個鐘就起身la~嘩~精神好多!!~送左細佬返學先~
但係因為我~搞到佢地遲到了~真抱歉~
(好可愛呀!!~XP)
之後返學校~班f.4已經係hall了~去canteen等...運到~呵呵~
9點就排隊~聽暴龍講廢話~之後上課室~分組~我地係到玩~
小息~個小息差唔多有半個鐘~之後匯報~misskong話一定要講5分鐘~
仲攞左個計時器黎~講野果個停~個計時器又會停~總之就一定要講夠5分鐘~
第1組講到勁慢~但係到仲有23秒~misskong要佢地lunch講過~
到我地組~5分鐘過去了~但係都仲有成頁未講~不過冇講哂~
第3組~hea時間~過關!!!!~勁野~第4組~都係hea時間~
但係個計時器一響~佢地就講緊:我地今日ge匯報完la~
真係岩岩好lor~之後佢地係到拍手~呵呵~好搞笑~
最後1組講淨2分幾鐘就俾misskong cut左lu~
詰佢地冇傾過個題目~lunch~佢地成組冇得走~
我同ling鍾&alison食~之後去買糖~買左10幾蚊~
之後去買電~好在alison提我~如果唔係今日唔駛影相了~
返去~入hall排隊~misschan帶我地~呵呵~等車lor要~之後係咁同佢傾計~
1點半左右先上得車~同文文坐~訓覺~話咁快就去到la~
係停車場落車~企~係到研究個攝錄機~呵呵~好得意~
之後入左個大堂~又係企~等個導遊~等左佢勁耐~
之後佢帶我地去搭貨車立~好大架!!!~一次過上哂48個同學+3個老師+導遊~
去礦泉水工場~一出車立~勁臭lor~唔知咩黎~之後上樓~
睇點把礦泉水放進水樽~ok好睇~之後佢講左好多野~
又去搭車立~又係好臭的~佢又講~我就係咁影相~
影左ok多張佢先話唔影得lor~勁無奈~之後又落返去搭車立~
上去展覽館~呵呵~好多珍藏呀!!!~影左好多相~勁靚呀!!!!~
之後同misschan玩~哈哈~我有15盒檸檬茶咁高~嘻嘻~
之後去睇電影~呵呵~真係有可樂飲wo~小平唔知做左d咩黎~
整左d好似飲哂果d聲出黎~又唔知咩事~我地係到勁笑lor~
之後睇d紀念品~呵呵~misschan唔要wo~算~
我買左個Qoo~20蚊~好得意架~走人lu~3點幾~
返到學校3點8~之後同文文入學校買左樽水~係門口睇下佢係唔係到~
呵呵~又俾我見到佢wo~之後同文文去買佢d野~見到我媽媽~
放低d野先同佢去買~之後去搵返媽媽~佢叫我去接葦然~行過學校~
見到子宮~但係唔係同viann&呀may~之後佢問我去邊~
我以為佢問我而家去邊~點知原來問我今日去邊考察~呵呵~
佢仲係學校wo~係到玩對講機~仲要笑到勁大聲~真係咁好玩?~
行過去~出哂汗~咁鬼凍都出汗~大大個太陽呀!!~之後係個停車場食腸粉hea時間~
之後呀媽話車左我地返去先wo~因為細佬要留堂~5點要接返佢~
呀媽話車左我地返屋企先~果陣4點半~返到屋企就開電腦~
係咁係到玩icq&MSN~好唔開心lor~真係唔知邊個煩邊個lor~
鄔沛hin先生~你咩料呀?!~中意你?~發夢冇咁早呀!!!!!~