WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天

 

"°+ 級活動日day1.|]"

今日呀媽用平常時間叫我起身~本來我諗住早d返去搵人~

但係真係好眼訓~咁就同呀媽講今日返9點~之後就去訓多陣la~

訓多半個鐘就起身la~嘩~精神好多!!~送左細佬返學先~

但係因為我~搞到佢地遲到了~真抱歉~ (好可愛呀!!~XP)

之後返學校~班f.4已經係hall了~去canteen等...運到~呵呵~

9點就排隊~聽暴龍講廢話~之後上課室~分組~我地係到玩~

小息~個小息差唔多有半個鐘~之後匯報~misskong話一定要講5分鐘~

仲攞左個計時器黎~講野果個停~個計時器又會停~總之就一定要講夠5分鐘~

第1組講到勁慢~但係到仲有23秒~misskong要佢地lunch講過~

到我地組~5分鐘過去了~但係都仲有成頁未講~不過冇講哂~

第3組~hea時間~過關!!!!~勁野~第4組~都係hea時間~

但係個計時器一響~佢地就講緊:我地今日ge匯報完la~

真係岩岩好lor~之後佢地係到拍手~呵呵~好搞笑~

最後1組講淨2分幾鐘就俾misskong cut左lu~

詰佢地冇傾過個題目~lunch~佢地成組冇得走~

我同ling鍾&alison食~之後去買糖~買左10幾蚊~

之後去買電~好在alison提我~如果唔係今日唔駛影相了~

返去~入hall排隊~misschan帶我地~呵呵~等車lor要~之後係咁同佢傾計~

1點半左右先上得車~同文文坐~訓覺~話咁快就去到la~

係停車場落車~企~係到研究個攝錄機~呵呵~好得意~

之後入左個大堂~又係企~等個導遊~等左佢勁耐~

之後佢帶我地去搭貨車立~好大架!!!~一次過上哂48個同學+3個老師+導遊~

去礦泉水工場~一出車立~勁臭lor~唔知咩黎~之後上樓~

睇點把礦泉水放進水樽~ok好睇~之後佢講左好多野~

又去搭車立~又係好臭的~佢又講~我就係咁影相~

影左ok多張佢先話唔影得lor~勁無奈~之後又落返去搭車立~

上去展覽館~呵呵~好多珍藏呀!!!~影左好多相~勁靚呀!!!!~

之後同misschan玩~哈哈~我有15盒檸檬茶咁高~嘻嘻~

之後去睇電影~呵呵~真係有可樂飲wo~小平唔知做左d咩黎~

整左d好似飲哂果d聲出黎~又唔知咩事~我地係到勁笑lor~

之後睇d紀念品~呵呵~misschan唔要wo~算~

我買左個Qoo~20蚊~好得意架~走人lu~3點幾~

返到學校3點8~之後同文文入學校買左樽水~係門口睇下佢係唔係到~

呵呵~又俾我見到佢wo~之後同文文去買佢d野~見到我媽媽~

放低d野先同佢去買~之後去搵返媽媽~佢叫我去接葦然~行過學校~

見到子宮~但係唔係同viann&呀may~之後佢問我去邊~

我以為佢問我而家去邊~點知原來問我今日去邊考察~呵呵~

佢仲係學校wo~係到玩對講機~仲要笑到勁大聲~真係咁好玩?~

行過去~出哂汗~咁鬼凍都出汗~大大個太陽呀!!~之後係個停車場食腸粉hea時間~

之後呀媽話車左我地返去先wo~因為細佬要留堂~5點要接返佢~

呀媽話車左我地返屋企先~果陣4點半~返到屋企就開電腦~

係咁係到玩icq&MSN~好唔開心lor~真係唔知邊個煩邊個lor~

鄔沛hin先生~你咩料呀?!~中意你?~發夢冇咁早呀!!!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-11-23 08:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]