今日係SPORT DAT GE第2日~今日都係媽媽車~
哈哈~冇遲到~唔駛請飲野~呵呵~又見到佢2個~
今日去終點~冇乜野做~多數都係男仔受傷~唔關我事~
同SANDY傾計~都唔可以話傾計GE~不過周圍走LOR~
GOING抽筋~幫佢搽油~咁岩有人俾釘鞋整親~流血~
MISS KWOK搞點~我搽到佢隻腳熱哂~MISS KWOK搞點果個人之後~
過黎幫佢拉筋~拉完都仲痛~就幫佢full冰~
full到lunch~今日又係同water果班食~搵到佢地~
小FAFA大大聲:喂~8婆~又話搵我~呵呵~我又叫返8婆~又多個名LA~
我地行緊去食果陣~見到佢2個行緊返去LOR~無言了~兜左勁大個圈~去左廣場~
食撈撈~之後去左龍豐行街~整棉花糖食LOR~成班人癲左~
之後去買冷~行返返去LU~入左更衣室~我訓左係到~成班係到傾計~
呵呵~佢2個入黎換制服~我訓左係到~佢地應該睇唔到我~
好後悔呀!!!!~冇影到相~好難咁近影到佢!!!~激死我LA!!!!!!~
1點9~去急救室~呵呵~岩岩好~傾一陣去邊~好野!!!!~
成功爭取到上看台行~呵呵~行左2個圈~企左係到睇班際~
睇到就落返去LU~GOING又係到~又抽~肥豪幫佢~之後證實左佢係拉傷左GE~
就係咁~佢就由LUNCH之後坐到放學LA~我上左看台~閉幕禮~
SO老師做主持~定社得一個全場冠軍~仲要俾佢串lOR~
終於都你地LA~定社~自己社都要串~無言LA~
今年係念社第1~聽聞定社第2~今年都唔講GE~又係佢地4個搞支旗~
呀香隔離果個唔知乜水~如果佢係1B GE話~就成班都1B GE~1B GE都係勁D GE~
走得~落左急救室~GOING仲未走LOR~呵呵~佢係門口~突然間唔見左LOR~
見到WATER~同佢一齊走~行去聯和墟~去左M記食野~又見到同我地食LUNCH果2位~
入左黎~傾計~傾到6點4~走人~返到去6點半~又俾人鬧~
一入到黎~留言果到~見到MANS LOR~嚇死我~仲以為係佢TIM~
原來係周敏~嚇死我~哈哈~發KAI~真係發夢都掛住佢呀!!!~呵呵~