WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 1 日  星期四 晴天

 

`'ψ sport day °" ★:::

今日SPORT DAY LA!!!~真係開心又興奮呀!!!!~

今日約左F.6 GE FD一齊搭車去~約左7點半~

我早左小小去到~係佢屋企門口等佢~佢見到我~嚇死佢LA!!~

去搭車~等左勁耐呀!!!~原來姑姐都係到等車~佢上左車LU~

搭9媽媽打電話黎~姑姐同佢講我地等唔到車~佢就車我地去LA~

但係我地上車果陣已經搭10 LA~去到~遲左小小咁LA~冇野GE~

SANDY搭4先去到~遲左4個字LOR~陪佢去廁所換衫~

係門口見到呀香見唔到佢~FEEL到佢去左廁所~SANDY換緊衫~佢就出左黎~

棋棋都係到~SANDY洗手LOR~第1次知道換衫要洗手~ ~冇膽鬼!!!!~

返去講去邊~我同個F.1的小男孩一組~唔出聲GE~同佢傾計係一問一答~

我地行室外~即係起點~開頭冇乜野~返左去救護站~同文文傾計~

呵呵~量脈搏~量量下冇左1,2秒~勁搞笑~之後玩血壓計~但係量唔到~

之後玩雙聽筒~同文文一齊聽我GE心跳~之後就俾人調左去看台LA~周圍行~

見到好多人呀!!!!嘻嘻~哦!!!~你過社~行行下有人俾左部對講機我~勁似警察~

同子宮講~佢1見到我部對講機就笑死佢~行左...應該有2個幾鐘~

頂唔順落返去~係救護室坐左一陣~LUNCH~公佈成績~好野!!!!~定社第1呀!!~

同WATER &一班F.4 GE人食~去紅樹林~有個靚仔侍應~又有個KAI子侍應~

一行過黎就HEY~我黎LA~笑爆我地~佢話:係咪好好笑呢?~我激無奈LOR~

食完~1點35分~等結帳~冇人黎LOR~151.5~計唔點~問佢點計~

走果陣~1點40分~1點45分就要返到去~LALA臨行返去~

PREFECT都未返LOR~返到去~今次去終點~開頭好得閒~到4社接力~

超級唔得閒~個個跑完返黎都抽筋~勁幫人查油~周敏抽筋~HWP冇LALA走過黎~

扮哂專家咁~話我地唔知佢地邊到痛~又打人地隻腳~叫我幫佢打~

之後MISS KWOK走過黎話唔好打~好無奈~左右為難呀!!!!~

果班"病人"走左之後~都冇乜野要做~4點就完哂今日GE賽事~

收野~又要收埋會場D野LOR~做呀4~之後入救護室"賽後檢討"~

4點4就走得LU~又話放5點~同F.6果個FD走~去M記買ICE-CREAM~

搭車~勁多人呀!!!!~等左3架車先上到~返到去5點~呵呵~聽日一定好好玩呀!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-01 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]