今日SPORT DAY LA!!!~真係開心又興奮呀!!!!~
今日約左F.6 GE FD一齊搭車去~約左7點半~
我早左小小去到~係佢屋企門口等佢~佢見到我~嚇死佢LA!!~
去搭車~等左勁耐呀!!!~原來姑姐都係到等車~佢上左車LU~
搭9媽媽打電話黎~姑姐同佢講我地等唔到車~佢就車我地去LA~
但係我地上車果陣已經搭10 LA~去到~遲左小小咁LA~冇野GE~
SANDY搭4先去到~遲左4個字LOR~陪佢去廁所換衫~
係門口見到呀香見唔到佢~FEEL到佢去左廁所~SANDY換緊衫~佢就出左黎~
棋棋都係到~SANDY洗手LOR~第1次知道換衫要洗手~
~冇膽鬼!!!!~
返去講去邊~我同個F.1的小男孩一組~唔出聲GE~同佢傾計係一問一答~
我地行室外~即係起點~開頭冇乜野~返左去救護站~同文文傾計~
呵呵~量脈搏~量量下冇左1,2秒~勁搞笑~之後玩血壓計~但係量唔到~
之後玩雙聽筒~同文文一齊聽我GE心跳~之後就俾人調左去看台LA~周圍行~
見到好多人呀!!!!嘻嘻~哦!!!~你過社~行行下有人俾左部對講機我~勁似警察~
同子宮講~佢1見到我部對講機就笑死佢~行左...應該有2個幾鐘~
頂唔順落返去~係救護室坐左一陣~LUNCH~公佈成績~好野!!!!~定社第1呀!!~
同WATER &一班F.4 GE人食~去紅樹林~有個靚仔侍應~又有個KAI子侍應~
一行過黎就HEY~我黎LA~笑爆我地~佢話:係咪好好笑呢?~我激無奈LOR~
食完~1點35分~等結帳~冇人黎LOR~151.5~計唔點~問佢點計~
走果陣~1點40分~1點45分就要返到去~LALA臨行返去~
PREFECT都未返LOR~返到去~今次去終點~開頭好得閒~到4社接力~
超級唔得閒~個個跑完返黎都抽筋~勁幫人查油~周敏抽筋~HWP冇LALA走過黎~
扮哂專家咁~話我地唔知佢地邊到痛~又打人地隻腳~叫我幫佢打~
之後MISS KWOK走過黎話唔好打~好無奈~左右為難呀!!!!~
果班"病人"走左之後~都冇乜野要做~4點就完哂今日GE賽事~
收野~又要收埋會場D野LOR~做呀4~之後入救護室"賽後檢討"~
4點4就走得LU~又話放5點~同F.6果個FD走~去M記買ICE-CREAM~
搭車~勁多人呀!!!!~等左3架車先上到~返到去5點~呵呵~聽日一定好好玩呀!!!~