今日又要早會~爆煩~仲以為會講好耐TIM~點知講左2個字都冇~
上課室~收$10~FILE GE~CHEM~勁眼訓~冇乜點聽書~小息~
遲放~落去攞野~食野~打鐘~LALA臨上4樓~BIO~派卷~
11分~不太滿意呀!!!~呵呵~睇蜘蛛~佢叫豬豬呀!!!~原來T WONG SIR可愛~
F.4的理科班同學都好可愛架!!!~KAKAKAKA~對卷+派卷用多好多時間~
之後收WS~勁嘈LOR~煩爆~勁想發脾4~收完之後俾答案我地睇~
我做完LU~睇豬豬~睇到差唔多打鐘了~落課室~蚊精同GOING玩筆仙~
好準呀!!!!!~成班人圍住佢地~當然包括我LA~打鐘~唔玩LU~
VA~又俾人鬧~不過我係一句都冇聽入耳GE~鬧左半堂LOR~之後派野~
搞左好多野~余嘉佢地又玩~打鐘LALALALA~評分~1點5放人LOR~
去彩虹~佢同棋棋&另1個FD行得好快咁返學校~飲左包野~
同佢地講筆仙D野~原來都幾恐怖下架~返去~蚊精同呀包玩~
請唔到佢出黎~出左黎之後曹SIR黎左~請佢返入去~佢又唔返LOR~
之後蚊精未帶佢返去就放左支筆~唔知會點呢~MATHS~小測~唔識~
教書~好嘈呀今日!!!!~我地3個係咁講筆仙~差唔多落堂果陣~呀JOE請左個黎~
但係請左之後就叫人走左LA~勁搞笑~佢勁驚LOR~走人~同GOING佢地玩~
我淨係睇架咋~淆底~呵呵~睇到5點幾~佢地唔玩LU~同渣爆傾計~
之後陪等妮妮~佢地走LU~去新翼睇野~佢唔係到~走人~
見到呀MAY~佢陪我等車~呵呵~真好人~走人LU~