今日起身真係覺得好似冇訓過咁LOR~返到去~大檢~
順利過關~個FD就不幸了~記了一大個警告~慘得很~
返上去~趕功課~仲未做哂LOR~記名~好多人冇交西史閱讀報告~
今日MISS KONG好惡呀!!!~平時佢唔鬧呀JOE架~
今日鬧到勁大聲~之後早讀時間~有個未攞書出黎~
又俾佢鬧~好驚呀!!!~收雙週記~唔知發鬧係咪會傳染GE呢~
MISS CHAN都惡左幾秒呀!!~CL~本來諗住做DICT CORR~
但係佢係我前面~做唔到~派卷~得5分LOR~突然好想比心機溫書~
但係只會得3分鐘熱度~開電腦~玩打字~DICT~
全班睇左5分鐘都冇~個個都識LOR~證明我地班幾叻呀!!~XD
小息~佢遲放LOR~我仲有好多ENG功課未做呀!!!~
LMT星期5話今日開始冇帶野冇做野即記WARNING~
落到去~快手快腳....叫人幫我做~是但做咪得LOR~佢話要做之MA~
又冇話一定要岩哂~如果我做岩哂就唔會讀LEE班LA~
呵呵~差D俾佢記~不過佢睇唔到~對GR~一堂了~
影班相~HAHA~MISS CHAN坐隔離~冇所謂LA~
咪又係班主任~好快影完~上返去~講COMP~
放LU~落去坐~坐到打鐘~GEOG~英文~唔識~
MUS~考試~第1個~哈哈~都估到了~成班又玩野~
係咁NIKI NIKI~又叫我唱可惜佢有女朋友同要風得風~
超級無奈~原來CARRY ON TILL TOMORROW要唱2段~
甩哂~哈哈~都CHANKI~佢地又話佢係FIONA LOR~
無言LA~唱左唔少人~打鐘都仲唱多個~但係都仲有幾個未考~
下堂再黎~下堂要交報LA~未睇TIM~
LUNCH~去彩虹~本來諗住做中文功課~
但係唔想做~冇做到~返去~HEA左陣就打鐘LU~
中文~做寫一寫~唔多識~教左一陣書就打鐘LU~
出去影印份野~見到ZOE~佢話識做~叫佢教我又唔教~
見到趙云儀~呵呵~笑死我LA~又見到WATER~佢話教我~
帶佢遊花園~呵呵~見到佢~咩事情咁興奮呀?~
上3樓搵MISS翁~又落返2樓俾同學們~
落CANTEEN做~有人鬧交~好驚LOR~佢話去M記做~
無奈地佢4黠要走~果陣已經3點51分LA~
好明顯係唔夠時間做~又返返入去~佢冇LALA走左~
我唔知LOR~又要出返去搵佢~左住哂呀?!~
上2樓同KOEY佢地做~佢地又發KAI了~
好快就做完LU~上3樓交俾MISS翁~同GOING傾左2句~
走人~去彩虹~睇笑話~哈哈~笑死我LA~睇到6點半~