今日訓到傻左~差D唔記得要學琴~12點媽媽講左一句野~
我即刻彈左起身~就係:駛唔駛學琴呀?~
我真係唔記得今日要學琴LOR~真係多謝媽媽呀!!!~
冇練琴就出左去LU~媽媽話食野先~我話去圖書館~
咁就去左聯和墟~上到圖書館先記得今日休息~
去左大排檔食野~我先完媽媽先黎~到佢地食LA~
等佢地~好驚LOR~有個人同我地坐同一張枱~
佢塊面有幾張膠布~成個死飛仔咁~又係咁望住我WO~
俾佢嚇鬼死~1點半走人~去攞車~已經1點7LA~
出停車場果陣有勁多車LOR~又要去俾錢~
整整下都1點8LU~出到去1點9~點飛都唔可以1分鐘去到LA~
去到琴行時間為1點52分~成間琴行加埋我得3個人~
呵呵呵~1月1號唔駛學~彈到不知所謂~我唔會再考琴架LA~
2點半走人~媽媽買緊鞋~之後同細佬買~到我買~
買左2個袋~3點10先返屋企~做功課~仲差小小就做完LA~
得返4日俾我溫書~我諗都係得2,3日架咋~努力呀各位!!~
-------------------------------------------------------
真的好想好想與你們繼續渡過每一個開心與不開心的日子~
好想一起食LUNCH~好想一起看音樂會~好想一起看話劇~
好想一起過生日~好想一起笑~好想一起喊~好想一起開玩笑~
好想一起安慰人~好想一起發KAI~好想一起渡過每一個失戀的日子~
好想一起談心事~好想一起做做過的、未做過的東與西~好想......
但可能永遠沒有機會去想和做**************