WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 29 日  星期四 晴天

 

`''[\||*學琴''*]] .

今日訓到傻左~差D唔記得要學琴~12點媽媽講左一句野~

我即刻彈左起身~就係:駛唔駛學琴呀?~

我真係唔記得今日要學琴LOR~真係多謝媽媽呀!!!~

冇練琴就出左去LU~媽媽話食野先~我話去圖書館~

咁就去左聯和墟~上到圖書館先記得今日休息~

去左大排檔食野~我先完媽媽先黎~到佢地食LA~

等佢地~好驚LOR~有個人同我地坐同一張枱~

佢塊面有幾張膠布~成個死飛仔咁~又係咁望住我WO~

俾佢嚇鬼死~1點半走人~去攞車~已經1點7LA~

出停車場果陣有勁多車LOR~又要去俾錢~

整整下都1點8LU~出到去1點9~點飛都唔可以1分鐘去到LA~

去到琴行時間為1點52分~成間琴行加埋我得3個人~

呵呵呵~1月1號唔駛學~彈到不知所謂~我唔會再考琴架LA~

2點半走人~媽媽買緊鞋~之後同細佬買~到我買~

買左2個袋~3點10先返屋企~做功課~仲差小小就做完LA~

得返4日俾我溫書~我諗都係得2,3日架咋~努力呀各位!!~

-------------------------------------------------------

真的好想好想與你們繼續渡過每一個開心與不開心的日子~

好想一起食LUNCH~好想一起看音樂會~好想一起看話劇~

好想一起過生日~好想一起笑~好想一起喊~好想一起開玩笑~

好想一起安慰人~好想一起發KAI~好想一起渡過每一個失戀的日子~

好想一起談心事~好想一起做做過的、未做過的東與西~好想......

但可能永遠沒有機會去想和做**************

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-29 05:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]