WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天

 

"|\|講大話WO你°"*

今朝發夢見到V小姐LOR~好快樂咁講左句琪琪就俾媽媽叫醒左~早會~

LYW講左好耐~但係我想講GE...我一句都聽唔到LOR~宣佈~

 之後頒獎~校長訓話~D訓著左~上課室~GOING未返~我去攞點名簿~

 行到死死下~仲有咁多人GE?~行快D LA~上到去收野~本來今日上PHY~

 但係DAY1掉左~SO,西史~407~中史先~LING去廁所俾呀SIR捉到~

 今堂OK LA~唔係好悶姐~西史~搞教材套D~CCF叫我地攞書出黎LOR~

我地成班都冇帶~之後派卷~唔合格~但係論述題竟然有17分LOR~O哂~

小息~唔記得左TIM~失憶了~MATH~唔係幾明~PTH~

MISS岑話今日要說話~但係因為上堂冇講~SO今堂寫草稿~小息~又唔記得~

中文~教書~悶到爆炸~但係我竟然唔眼訓LOR~LUNCH~去左ECA~魚~~~~

文小姐LA~云儀姐LA~又話一陣黎~點知食埋野先黎~唔知講咩~

講講下講左云儀姐個心上人出黎~我同IVY係咁玩佢~笑到我死~一齊上5樓~

我要攞閱讀報告果D紙~好煩LOR果條友~我唔會再去圖書館架LA~

上左去6樓玩~勁玩云儀姐~笑到趴地~佢同第2個男仔一齊GE?唔係乸形GE咩?~

打鐘先落去攞點名簿LOR~上返去攞書包上4樓~ENG~冇聽過書~幫YOYO整筆~

但係整唔到~話咁快落堂了~上左去搵云儀姐佢地~要練歌~我係門口做閱讀報告~

交埋TIM LA~係門口等佢地~見到佢同果個男仔...問蔡仔佢地係咪拍緊拖~

佢話係LOR~講大話WO MISS CHENG SZE MAN~仲要偷走TIM~

駛唔駛走到咁呀?~叫我幫你咪得LOR~唉~~~傻妹~~~佢地都走得LU~

一齊走~我地落去1樓見毛毛蟲~唔係到~云儀姐唔知去左邊LU~

其實我都唔知點解要等佢地~同WATER一齊去街市~見到個住客~

佢搭沙頭角車~我搭平斜車~一齊返到去LOR~唉~~~~~~~~~~~~~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-01-19 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]