今日好多人冇返呀~GOING又冇~又要我落去攞點名簿~
派野~MATH~繼續教果課~開始明哂了~真高興~XDDD
中文~MISS翁講道理~講左成堂~係GE~我唔會架LA~
小息~落去攞野~YYY仲未落堂~攞完野就上3樓~HEC~
整笑口棗~唉~~~~TODAY唔識笑呀!!!!~唔~整待唔錯~
炸緊果陣~MISS LAU冇LALA走過黎~攞左我對快子~
O哂~落去~已經俾人攞左2粒了~俾左1粒蚊精~自己食左粒~
仲有一粒~我想俾佢(3D)食呀~但係打鐘LU~ENG X 2~
追功課~1堂過去了~休息5分鐘~做個打開書GE QUIZ~
=.=唔多識~LUNCH~叫偉的幫我俾佢~頂...俾昇昇見到~
得哂~我諗佢唔會知掛~O哂~唉~~~~又講了~走人~滿記~
十分不爽呀!!!!!!!!~~~點可以咁架~咁佢都見到~
佢仲要咁大反應TIM~返去~唔入課室~打鐘了~被迫入去~
好在佢地冇講姐~真係不幸之中GE大幸呀!!!~XDDD
西史~佢班唔知咩事~勁嘈LOR~不過不嬲都係咁架LA~
冇LALA CCF發癲~扔咪~大大聲鬧人~又話放學要俾返D時間佢~
LEE頭講完~果頭一打鐘就再見了~講哂LA~ECON~
葉靜同呀JOE玩扭蛋個盒~咁個盒合埋就會啪一聲架MA~
佢地放係耳仔到聽~呀JOE同渣爆玩~勁靜LOR果陣~
啪一聲~嚇到渣爆跳起~肥魚都聽到~望住呀JOE~
我同JUNO,葉靜勁笑~真係爆好笑LOR~肥魚叫左呀JOE出去企~
放學~CHOIR~落左去買水~十分十分不爽呀!!!~上返去~
一路唱一路等F.4~仲以為佢今日唔黎TIM~點知又黎左WO~
我諗係幫SO小姐攞野去3樓~排位~位MISS張響左2次全朵~
叫我幫佢數人~又幫佢排高度~但係排到一半都冇佢就出左黎LU~
佢汁手尾~十分十分十分十分十分不爽呀!!!!~
好想殺哂D F.1,2佢~個個都鬼死咁高~如果唔係~佢會係我後面架!!!~
唱多次就走人LU~同小平去街市~不爽不爽不爽不爽十分不爽呀!!!~