WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天

 

++___ 呵呵呵Φ*,

今日返學LU~返到去...死了~唔記得GE~俾請假信MISS KONG~

係LA~XDDDD同渣爆傾計~原來整親腰果個係渣爆~唔..........

寫心靈成長小冊子~=.=唔識寫~渣爆同我講~我ECON得個位數LOR~

我一定唔會LA~我識做都個位數就...點知原來係佛學~

之後早讀~要讀英文書~睇英語街果本~XDDD

MATH~唔係好明~眼訓~真可愛~竟然眼訓到咁~真係唔可以用筆墨形容呀~

幾經辛苦地過左2堂~PE~唔上~一陣跑跑下嘔咁咪死~又要我換衫~得哂LA~

出去坐~佢地跳繩中繩中繩~我要幫手~點知一下都未跳到就要收野LA~

收哂D野之後去後場~佢地打排波~同GOING坐左係到睇男仔玩手球~

靚仔出場~呵呵呵~哎呀呀~俾GOING知道左TIM~我地2個要幫手收野~

之後去換衫~出到黎都仲有成2個字成小息~HEA~小息就同HOLY去搵老師~

睇成績~ECON~下...不過都差唔多~佛學~新低點~我後面果個仲低~

之後就搵MISS翁LA~等左佢勁耐LOR~仲有幾個高FORM搵佢~

之後聽到佢地話MISS翁今日冇返LOR~我問CCF~佢話係~我下左一下~

佢話:做咩呀?~好開心咩?~       我O哂~下左一下就叫開心LOR~

落返去~同佢地講~佛學~佢有佢教書~我有我睇報紙~一堂...過得真係快~

中文~MISS岑代~做啟思~唔識做~唔想做~LUNCH~上去搵MISS LAU~

又要幫佢~24號~FU_K~唔想見到F.5果位LOR~死開LA~你老LA~收山LA~

真係唔明點解又要叫埋我~我又唔係幹事~叫我黎做咩WO~成個LUNCH冇左~

打鐘先走~落去攞點名簿~上返黎MISS KONG都仲未黎~派報紙~走人~

3樓~ENG~收左我地本SUPP~講左好多野~其實係想講我地成績差~

要幫我地攞到好成績~就整左個ORAL堂~3CD3班一齊~3分鐘準備LOR~

之後就叫2個同學去其他2班~頂~第1日就係我~去CD1~CKL~

係CL RM見到棋棋~熊貓SIR教~去到205~余嘉講緊~好似好多野講咁GE~

MISS CHAN叫佢聽埋我講先~嘩~~~~~~我講得勁小LOR~

講完MISS CHAN講左2句就走了~下次唔好再叫我LA LMT老師!!!~

 講多2句就打鐘了~但係佢仲講LOR~遲左好多落去~中史~派卷~

一攞到卷~嘩~~~~呀SIR係咪計錯數呀?~我有咁多分?(我冇話我高分呀!!!~)

我自己計~又岩WO~O哂~最高分果個70幾~之後同我地講成績表入面果個分~

講完就打鐘了~去MUS RM~放低書包~落去買水~見到棋棋~果真好似~

同GOING傾計~之後就上2樓了~棋棋又上~係門口企~棋棋~你想點呀?~

入去了~開始了~佢地今日有第9堂~但係有交安~我諗佢唔會黎~

唱唱唱...唱左好耐~佢地竟然黎左WO~呵呵呵~唱多2次就走人了~

同小平去街市搭車~見到子宮&MAY~喂左佢地一聲~小平又學我~

O哂~之後...講錯野~對唔住呀!!!!!~無心之失~走人了~今日三姑媽係法國返左黎~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-01-18 06:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]