WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天

 

..*;.唔開心WO'';/\//<

尋晚12點先訓~要睇頒獎禮呀MA~呵呵呵~12點先上床~訓唔著LOR~

諗左好多野~諗諗下就訓著左LA~2點幾細細佬又ALL又嘔~腸胃炎了~

LEE幾日唔知咩事~四叔,婆婆,細細佬都腸胃炎~睇住黎LA~就黎到我架LA~

今朝好眼訓~唔知咩事~特別快手~LA~再唔走就遲到了~

愈黎愈佩服媽媽GE揸車技術~XDDDDD~46分係屋企出車~52分去到學校~

返到去~我地班出奇地靜~MISS KONGMISS CHAN又好遲先黎~

宣佈完左之後MISS KONG問我地覺得自己有幾多科合格~

又問我地考試其間做過咩~我自問自己成績唔好得去邊~

但係下學期一定會好過今次(希望~但係會盡力)~過去左~講咩都係假~

最重要下次做得好D~派左張 334 G E~MISS KONG2分鐘時間我地睇~

之後問我地問題~之後早讀~打鐘~GEOG~派卷~比想像中差~

~~~~~~算吧LA~都冇溫過GEOG~PTH~1次唔合格~完全失望~

對其他科都冇哂信心~小息~6樓搵急救D~落返去~PHY~

本來係中,西史~但係掉左堂~差小小合格~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

小息~去食野~又俾人串~得哂LA~云儀姐~呵呵呵~D頭髮長返好多LA~

靚返幾多呀~嘻嘻~上返去~ENG~咩書都冇帶~佢一份卷都對2GE~

一定教唔到書~派左卷(II)~~~~KF教都冇咁差呀~唔事情呀?!~

真係俾我講中左~2堂對一份卷~(I)(III)睇都未睇過~

LUNCH~同小平佢地去滿記食~MISS張同我地講今個禮拜有2CHOIR~

=.=我都知~有聽宣佈GE~成個LUNCH都係講某人GE~~~~~~

真係估唔到佢會變成咁LOR~返去~F.6FD傾計~

下學期我一定會俾心機溫書架LA~呵呵呵~見到佢~返課室~上去搵主席~

佢話唔駛打電話LOR~O~打完先黎講~之後搵SU~原來係佢~

嘻嘻~睇級花~打鐘走人~落去~MATH~合格~YA!!~其實都唔係好滿意~

走人~去急救~去到成5~返屋企~烏鴉口講中左~又腸胃炎~勁想嘔~

ALL左幾次~ALL到出血~想嘔又嘔唔出~同媽媽一齊去睇醫生~佢又係~

唔知咩事~~~~~~未還神呀?~咁快D去還LA~成村都腸胃炎~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-01-17 03:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]