今日終於都考完試LA~YA!!~今日考MATH同埋中文(III)~
返學果陣見到佢~嘩~原來佢企WATER隔離~哦~~~
入HALL~LYK同CYM出卷~溫多一陣書就收野~CYM話深~
但係都唔係好深姐~幾題LA~做淨1個字~夠鐘~前面果位睇緊第2頁~
俾我見到佢寫[对對角]LOR~同佢講~之後自己睇返~
原本個答案係三邊成比例~但係我寫左三邊比例且夾角相等LOR~
頂~想改都冇得改~之後就係咁同佢傾計LA~收哂卷就到我收野LA~
甲乙簿& FILE~冇乜人交~俾左許生就走~出到去見到SU果,天恩同埋CATHY~
佢地去唱K~魚~~~我都想去呀!!!~去CANTEEN~坐左係到~望住佢~
呵呵~~真係好靚仔呀!!!!!!!~
(<---笑死我)入HALL LU~考中文(III)~
我同小平講~我地聽日去唱K~叫埋仇生同埋佢~呵呵呵~點知佢係前面~
唔知佢聽唔聽到呢~YSY出卷~其實我唔知佢易唔易LOR~
但係聽完我就做完LOR~ 搭9佢就收卷LA~唔係做都11點咩?~
不過好在佢搭9收卷~唔係12點都未走得~之後暴龍入左黎~
講左好多好多野~但係聽唔入耳~我選擇性失聰架~XDDDDD
之後搜書包~葉靜同我前面果個話銀包入面有DOM~(其實係咪遺禁品?)
之後我問佢地放係邊~佢地話用緊LOR~無言LA~搞左好耐先放人~
返歸~又俾我見到靚仔~呵呵呵~返到去HEA左陣~其實都唔係陣架LA~
等媽媽返黎煮飯仔俾我食~2點幾先返黎~餓死了~食飽飽就同媽媽出街~
眼訓到死~接埋細佬佢地返屋企~訓覺~唔好嘈住我呀!!!~訓左1個鐘~
訓唔到了~頭痛到爆~開腦LU~唔得呀!!!聽日要去唱K!!!~