WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 1 月 13 日  星期五 晴天

 

..^|*)黑色星期五||\\+[

今日終於都考完試LA~YA!!~今日考MATH同埋中文(III)~

返學果陣見到佢~嘩~原來佢企WATER隔離~哦~~~

入HALL~LYK同CYM出卷~溫多一陣書就收野~CYM話深~

但係都唔係好深姐~幾題LA~做淨1個字~夠鐘~前面果位睇緊第2頁~

俾我見到佢寫[对對角]LOR~同佢講~之後自己睇返~

原本個答案係三邊成比例~但係我寫左三邊比例且夾角相等LOR~

頂~想改都冇得改~之後就係咁同佢傾計LA~收哂卷就到我收野LA~

甲乙簿& FILE~冇乜人交~俾左許生就走~出到去見到SU果,天恩同埋CATHY~

佢地去唱K~魚~~~我都想去呀!!!~去CANTEEN~坐左係到~望住佢~

呵呵~~真係好靚仔呀!!!!!!!~ (<---笑死我)入HALL LU~考中文(III)~

我同小平講~我地聽日去唱K~叫埋仇生同埋佢~呵呵呵~點知佢係前面~

唔知佢聽唔聽到呢~YSY出卷~其實我唔知佢易唔易LOR~

但係聽完我就做完LOR~ 搭9佢就收卷LA~唔係做都11點咩?~

不過好在佢搭9收卷~唔係12點都未走得~之後暴龍入左黎~

講左好多好多野~但係聽唔入耳~我選擇性失聰架~XDDDDD

之後搜書包~葉靜同我前面果個話銀包入面有DOM~(其實係咪遺禁品?)

之後我問佢地放係邊~佢地話用緊LOR~無言LA~搞左好耐先放人~

返歸~又俾我見到靚仔~呵呵呵~返到去HEA左陣~其實都唔係陣架LA~

等媽媽返黎煮飯仔俾我食~2點幾先返黎~餓死了~食飽飽就同媽媽出街~

眼訓到死~接埋細佬佢地返屋企~訓覺~唔好嘈住我呀!!!~訓左1個鐘~

訓唔到了~頭痛到爆~開腦LU~唔得呀!!!聽日要去唱K!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-01-13 06:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]