WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

 

`''[\||*Valentine's Day||°】

今日情人節LA!!,,HAPPY VALENTINE'S DAY!!,,一出門口,,

落雨LOR,,落雨的情人節,,幾特別,,好似未過過一個,,

落雨GE情人節WO,,突然間係到諗,,今日會唔會有人散呢?,,

返到去,,先記得今日落雨唔駛早會,,上到去,,GOING未返,,

等KYM黎左就落去攞,,入到去,,冇GE?,,睇都唔睇就入左會議室,,

嘩好大疊野呀!!,,問卷,,上到去,,坐,,聽完宣佈就做問卷,,4份,,

MATH,MUS,HE,HIST,,做完已經派緊朱古力LA,,KYM帶埋HUGO走,,

返左黎一陣就走,,GEOG,,做英文剪報,,做完教書,,

教左一陣就打鐘,,唔落堂LOR,,成日都係咁,,左住我地上第2堂,,

PTH,,班人又玩野,,小息,,係樓梯等WATER,,但係唔係到,,上左6樓,,

見到姖,,不過冇叫到佢,,上到去,,唔想見到D叫我媽媽收皮果D人,,

走左,,落去CANTEEN,,姖食緊野,,叫佢唔到,,打鐘,,叫左姖過黎,,

俾左粒佢,,叫佢幫我俾WATER,,唔該哂!!,,又一創舉!!,,上去,,中史,,

冇做到作業,,企左起身,,佢都係,,咁岩GE?,,係咁做做做,,教書,,

教左D咩?,,完全唔記得LOR,,西史,,落去HALL睇話劇,,4CD都去呀!!!,,

開心死了,,點解要開心??,,其實真係唔知,,睇左5個字,,唔明講咩,,

小息,,派朱古力,,仲未俾到佢,,HOLY話放學WO,,好LA,,ENG,,對WS,,

眼訓,,肚痛!!,,今日LMT好火,,咩事情?,,不過成日都係咁架LA,,

LUNCH,,小平返黎LA,,俾左粒佢,,肚痛得好勁!!,,返去,,落雨,,

HALL有人跳舞,,冇睇,,上左去,,佢未返,,坐左陣就返左,,想俾佢架,,

不過好多男仔呀!!,,冇送到,,同葉靜傾計,,打鐘LU,,咁快GE?,,

生活教育,,匯報,,我地組未做LOR我想講,,但係姣LING話唔緊要WO,,

好LA,,第一組先,,唔錯唔錯,,嘻,,因為冇佢呀MA,,到我地LA,,

姣LING要上網攞返,,KYM叫我介紹下我地組先,,我好衰唔衰,,

第1句係:大家好,,我地係第3組,,我係第3...第2組GE組長

(我而家先記得我地係第2組),,班人已經笑緊,,我都唔知咩事,,

佢地話:你地係第3組,,你係第2組組長,,我啞咀LOR,,一路都冇乜野,,

不過感想果到真係笑死我LOR,,因為我都未睇過個PPT,,佢第1句係:

生活就是教育,,我一睇到,,笑到收唔到聲,,余嘉都係到講,,

匯報完,,葉靜話得我同姣LING講,,余嘉又串佢話個個都有講,,

得LA,,我地今次真係做得唔好LOR,,返位,,KYM黎同我地講,,

叫我地改返佢,,余嘉果組匯,,超搞笑,,全部匯完就分組設計海報,,

放LU,,佢俾KYM拉左上2樓,,我要攞野上3樓,,放低左落左2樓等佢,,

佢出左黎,,又跟佢落1樓,,佢同偉的去左廁所,,出返黎,,偉的同我講:

NIKI,,你冇送野俾佢呀?,,我話:佢都唔睬我,,同時佢又話:唔駛LA,,

其實我想果陣送架,,但係最後冇膽,,冇送到,,唉,,返屋企,,]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-02-14 07:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]