|
今日情人節LA!!,,HAPPY VALENTINE'S DAY!!,,一出門口,,
落雨LOR,,落雨的情人節,,幾特別,,好似未過過一個,,
落雨GE情人節WO,,突然間係到諗,,今日會唔會有人散呢?,,
返到去,,先記得今日落雨唔駛早會,,上到去,,GOING未返,,
等KYM黎左就落去攞,,入到去,,冇GE?,,睇都唔睇就入左會議室,,
嘩好大疊野呀!!,,問卷,,上到去,,坐,,聽完宣佈就做問卷,,4份,,
MATH,MUS,HE,HIST,,做完已經派緊朱古力LA,,KYM帶埋HUGO走,,
返左黎一陣就走,,GEOG,,做英文剪報,,做完教書,,
教左一陣就打鐘,,唔落堂LOR,,成日都係咁,,左住我地上第2堂,,
PTH,,班人又玩野,,小息,,係樓梯等WATER,,但係唔係到,,上左6樓,,
見到姖,,不過冇叫到佢,,上到去,,唔想見到D叫我媽媽收皮果D人,,
走左,,落去CANTEEN,,姖食緊野,,叫佢唔到,,打鐘,,叫左姖過黎,,
俾左粒佢,,叫佢幫我俾WATER,,唔該哂!!,,又一創舉!!,,上去,,中史,,
冇做到作業,,企左起身,,佢都係,,咁岩GE?,,係咁做做做,,教書,,
教左D咩?,,完全唔記得LOR,,西史,,落去HALL睇話劇,,4CD都去呀!!!,,
開心死了,,點解要開心??,,其實真係唔知,,睇左5個字,,唔明講咩,,
小息,,派朱古力,,仲未俾到佢,,HOLY話放學WO,,好LA,,ENG,,對WS,,
眼訓,,肚痛!!,,今日LMT好火,,咩事情?,,不過成日都係咁架LA,,
LUNCH,,小平返黎LA,,俾左粒佢,,肚痛得好勁!!,,返去,,落雨,,
HALL有人跳舞,,冇睇,,上左去,,佢未返,,坐左陣就返左,,想俾佢架,,
不過好多男仔呀!!,,冇送到,,同葉靜傾計,,打鐘LU,,咁快GE?,,
生活教育,,匯報,,我地組未做LOR我想講,,但係姣LING話唔緊要WO,,
好LA,,第一組先,,唔錯唔錯,,嘻,,因為冇佢呀MA,,到我地LA,,
姣LING要上網攞返,,KYM叫我介紹下我地組先,,我好衰唔衰,,
第1句係:大家好,,我地係第3組,,我係第3...第2組GE組長
(我而家先記得我地係第2組),,班人已經笑緊,,我都唔知咩事,,
佢地話:你地係第3組,,你係第2組組長,,我啞咀LOR,,一路都冇乜野,,
不過感想果到真係笑死我LOR,,因為我都未睇過個PPT,,佢第1句係:
生活就是教育,,我一睇到,,笑到收唔到聲,,余嘉都係到講,,
匯報完,,葉靜話得我同姣LING講,,余嘉又串佢話個個都有講,,
得LA,,我地今次真係做得唔好LOR,,返位,,KYM黎同我地講,,
叫我地改返佢,,余嘉果組匯,,超搞笑,,全部匯完就分組設計海報,,
放LU,,佢俾KYM拉左上2樓,,我要攞野上3樓,,放低左落左2樓等佢,,
佢出左黎,,又跟佢落1樓,,佢同偉的去左廁所,,出返黎,,偉的同我講:
NIKI,,你冇送野俾佢呀?,,我話:佢都唔睬我,,同時佢又話:唔駛LA,,
其實我想果陣送架,,但係最後冇膽,,冇送到,,唉,,返屋企,,]



THE END*
***** ***** |