WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 2 月 15 日  星期三 晴天

 

''°*.心痛..擔心.* 。°++

今日返到去,,坐左係到,,真係好眼訓LOR,,成個早會,,

都冇乜野,,係汁個櫃之MA,,中文,,做聆聽,,之後對啟思,,

對對下講佢D野,,LEE 2堂過得好慢LOR,,小息,,忘記了,,

佛學,,睇報紙,,佢串呀LUN,,呀LUN話你小息小心D呀,,

不是MA?,,佢唔會打佢掛,,呀SIR話叫級主任黎LOR,,

駛唔駛呀?,,MATH,,級主任真係黎左,,捉左幾個人出去,,

睇eTV,,勁眼訓,,睇完講書,,講得勁快,,小息,,呀LUN真係,,

去打佢LOR,,我睇住佢打佢,,唉,,悶悶不樂,,後尾呀LUN話,,

去搵余嘉,,佢企左係到,,之後走左去個窗到,,心痛,,班男仔,,

走過去,,勁大聲咁話佢喊,,其實係咪想話俾我知?,,打鐘,,ENG,,

LISTENING,,完全冇心情LOR,,之後係到同KOEY傾計,,

佢真係對我好左好多,,佢係課室,,好唔悶心LOR個樣,,

更加心痛,,真係好想走過去問佢點LOR,,但係我真係,,

好憎自己咁細膽LOR,,呀雞同LILI一支箭咁入左去大富豪,,

SOMING又係入面WO,,小平就做左一個好明智GE選擇,,

唔同佢地食,,我地去左甜蜜蜜買撈撈,,之後去左M記買雪糕,,

返學校,,葉靜話同我地返,,見到棋棋係咁望住我LOR,,走之前,,

望下入面,,原來姖係到,,返到去,,幫葉靜攞JACKET,,

同小平去左A班,,悶,,自己返左去,,佢好耐都仲未返LOR,,

擔心,,十分焦急,,打鐘LU,,好在,,佢平安冇事咁返左黎,,

ECON,,見到佢都好唔開心,,之後昇昇GE一句說話,,令佢笑返,,

我都冇咁擔心LA,,放學,,同姣LING去上水,,見到ZOE,,拉埋佢去,,

去到,,同想像中差好遠,,但係都唔差,,2個靚仔,,個師父係咁,,

同姣LING傾計,,個頭加埋洗頭剪左成個鐘,,一個客都冇入過黎,,

個師父超級得意,,剪完去左上水廣場TOUGH,,個銀包真係好靚,,

不過好多人用,,簡左第2個,,290幾,,冇咁多$,,[火羅]死了,,

聽日姣LING幫我買,,唔該哂!!,,同ZOE返佢屋企,,返左去冇幾耐,,

佢呀哥都返左,,叫我入房,,入去等佢換衫,,係到傾計,,佢帶埋CON,,

落去還碟,,之後去廣場行,,佢話去見工WO,,不過冇左件事,,

去到,,唔夠膽入去,,成功...入左去,,寫低左D資料走LU,,

返屋企,,好攰呀!!,,唔知佢點呢,,好擔心,,]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-02-15 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]