WELCOME*MY DIARY!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
[[×心情不好''*]]
今日心情不好,,冇一刻係開心GE,,唔想講,, 放學去CHOIR,,可以話係成日最開心GE時間,, 姖黎左,,或許我慢慢放低姖LA,,返到屋企,, 等左咁耐,,佢終於ON,,唉,,或許我只能聽天由命,,]
今日心情不好,,冇一刻係開心GE,,唔想講,,
放學去CHOIR,,可以話係成日最開心GE時間,,
姖黎左,,或許我慢慢放低姖LA,,返到屋企,,
等左咁耐,,佢終於ON,,唉,,或許我只能聽天由命,,]
THE END*
***** *****
刊登時間︰2006-02-10 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]