WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天

 

十分煩躁

今日唔知咩事十分煩躁,,返到去,,冇早會WO,,上課室,,

打左鐘先記得MATH有野做,,即刻做,,不過唔識LOR,,

亂咁寫,,但係我想講,,CYM冇睇我地有冇做LOR,,

CHEM,,6樓,,攰死左,,好眼訓LOR,,教BALANCE 方程,,OK易咁LA,,

2堂過得OK快,,小息落去,,心情不佳,,攞野上4樓,,BIO,,坐角落頭LOR,,

開頭都悶,,之後余嘉攞我舊擦膠掉人,,勁搞笑,,笑死人,,

冇LALA呀SIR叫我同GOING起身答問題,,2個都唔識,,佢答左LOR,,

但係我聽唔到,,=.=班人又係到講,,呀JOE仲話英雄救美LOR,,

佢係英雄?,,我美?,,唔好講笑LA,,之後休息,,做功課,,抄答案GE,,

個個都光明正大咁抄,,=.=呀SIR俾答案我地抄,,小息,,落去睇報紙,,

VA,,自畫像,,冇諗過交LOR,,SO冇乜點畫,,LUNCH,,滿記,,

上返去,,入左課室,,自己坐左係到,,好唔開心LOR,,唔知咩事,,

覺得個心好多野壓住咁,,好想喊,,GOING走過黎,,我逼自己喊LOR,,

因為我覺得喊左出黎會開心D LOR,,MATH,,發脾氣,,

上上下堂又冇乜野LA WO,,幾開心TIM,,落堂,,延伸,,余嘉匯報,,

係咁印腳,,之後蚊精好大聲咁講左句:佢好似跳CHA CHA咁,,

笑死我,,笑左好耐TIM,,放學,,CHOIR,,上MUS RM,,

得MISS CHEUNG一個,,入去放左個書包盲去左廁所,,

之後陪劉曉惠去圖書館還書,,落返去就開始練LA,,練左一陣,,

排埋位就落HALL,,落HALL練左2次就走LU,,嘩,,真係爆無奈LOR,,

隔離果個2部唱到鬼死咁大聲,,我真係唔知點唱LOR,,不過唱左2次,,

都冇俾佢影響到,,應該冇野GE,,放左就返屋企LU,,]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-03-07 06:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]