|
今日唔知咩事十分煩躁,,返到去,,冇早會WO,,上課室,,
打左鐘先記得MATH有野做,,即刻做,,不過唔識LOR,,
亂咁寫,,但係我想講,,CYM冇睇我地有冇做LOR,,
CHEM,,6樓,,攰死左,,好眼訓LOR,,教BALANCE 方程,,OK易咁LA,,
2堂過得OK快,,小息落去,,心情不佳,,攞野上4樓,,BIO,,坐角落頭LOR,,
開頭都悶,,之後余嘉攞我舊擦膠掉人,,勁搞笑,,笑死人,,
冇LALA呀SIR叫我同GOING起身答問題,,2個都唔識,,佢答左LOR,,
但係我聽唔到,,=.=班人又係到講,,呀JOE仲話英雄救美LOR,,
佢係英雄?,,我美?,,唔好講笑LA,,之後休息,,做功課,,抄答案GE,,
個個都光明正大咁抄,,=.=呀SIR俾答案我地抄,,小息,,落去睇報紙,,
VA,,自畫像,,冇諗過交LOR,,SO冇乜點畫,,LUNCH,,滿記,,
上返去,,入左課室,,自己坐左係到,,好唔開心LOR,,唔知咩事,,
覺得個心好多野壓住咁,,好想喊,,GOING走過黎,,我逼自己喊LOR,,
因為我覺得喊左出黎會開心D LOR,,MATH,,發脾氣,,
上上下堂又冇乜野LA WO,,幾開心TIM,,落堂,,延伸,,余嘉匯報,,
係咁印腳,,之後蚊精好大聲咁講左句:佢好似跳CHA CHA咁,,
笑死我,,笑左好耐TIM,,放學,,CHOIR,,上MUS RM,,
得MISS CHEUNG一個,,入去放左個書包盲去左廁所,,
之後陪劉曉惠去圖書館還書,,落返去就開始練LA,,練左一陣,,
排埋位就落HALL,,落HALL練左2次就走LU,,嘩,,真係爆無奈LOR,,
隔離果個2部唱到鬼死咁大聲,,我真係唔知點唱LOR,,不過唱左2次,,
都冇俾佢影響到,,應該冇野GE,,放左就返屋企LU,,]



THE END*
***** ***** |