WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 2 月 26 日  星期日 晴天

 

家長日

今日家長日,,要返去幫手,,7點鐘彈起身,,8點出門口,,返到去,,8點2,,

有個家長已經企左係到,,搬野出黎,,過左冇幾耐,,CYM同KYM就黎左LA,,

66續續有家長黎,,佢地見得勁慢LOR,,3個字一個家長,,慢到爆,,

媽媽黎左LA,,之後佢同佢媽媽黎,,哈哈,,見家長,,到我見LU,,見KYM,,

之後佢就入左黎,,佢見CYM(=.=唔係仲有邊個俾佢見?),,哈哈,,

一齊見,,差左好多,,GEOG同CL直情冇名次,,全級115,,2BAD!!,,

 KYM叫我一個星期睇一本英文書LOR,,其實我唔會咁做,,見完,,

佢見左好耐呀,,之後都冇乜野,,冇LALA小平唔出聲,,咪問佢咩事LOR,,

佢喊LOR,,叫我陪佢去廁所,,但係我叫左渣爆陪佢,,因為有好多家長,,

佢地去左好耐,,到渣爆見LA,,我去左搵佢,,佢又咁岩出左黎WO,,

都冇野做,,但係好多家長,,佢地見得超超超超慢,,12點左右,,

冇乜家長LU,,同小平傾計,,佢傻左LA,,真係超級憎佢LOR,,

又唔係靚仔過人WO,,行開D LA,,唔好再煩住小平呀!!,,放LUNCH,,

佢地叫我諗點調位,,落HALL,,抽獎,,同KYM一樣,,個個都有禮物架LOR,,

抽到本筆記簿,,之後食野,,唔錯唔錯,,12點11走LU,,同虎虎周圍走,,

之後KIT同佢媽媽黎左,,上去搵CYM同KYM,,過左冇幾耐渣爆黎左,,

同我一齊幫手,,一齊諗,,我地超奸,,嘻嘻,,D位經過我地GE安排,,

佢坐我後面隔離LOR,,十分好!!,,嘻嘻,,諗左都OK耐下,,GOING黎左,,

俾佢睇,,佢要調人LOR,,講左D野俾我知,,OH,,不是MA?,,OK,,幫下你LA,,

之後D人差唔多黎哂,,我同渣爆係到傾計,,又係一個超級乞人憎GE人,,

今日見識到2個超級乞人憎GE人,,仲要一男一女LOR,,絕配呀!!,,

最後見果D都傾得勁耐LOR,,見到4點7,,走LU,,返到屋企,,攰死左LU,,

6點上婆婆屋企食飯,,婆婆今日飛LU,,去英國,,第2個表弟就出世LA,,

佢個好好聽架!!,,葦諾,,應該係咁寫架LA,,好想佢返黎香港呀!!!,,]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-02-26 09:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]