WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 3 月 14 日  星期二 晴天

 

調位

今日一早返左學校,,要攞家政D野返黎,,去到聯和墟,,

07:32A.M.,,返去,,見到GOING同葉靜,,一齊做功課,,

其實葉靜幾好人架,,不過成日上堂同甲蟲傾計就唔係幾好LOR,,

幫GOING做評估練習,,=.=亂做GE,,之後自己做筆記,,

07:50A.M.上家政室,,得個爆炸狗校工係到,,放低D野就走LU,,

落去,,HEA左陣就打鐘,,CYM黎左先,,KYM一黎到就話要合什,,

我地完全聽唔到LOR,,又落去,,次次都同白馬一齊落,,

次次都係102同104室聽唔到LOR,,上返去,,差唔多講完LU,,

早讀,,CYM睇我地D筆記,,岩岩好做完,,OK左,,KYM話今日調位LU,,

好野!!,,等左好耐LA,,MATH,,而家我地班上堂好靜,,好開心,,

終於有D讀書GE氣氛LA,,不過...好眼訓LOR,,2堂過得好快,,

中文,,悶,,MISS翁講書愈黎愈悶LA,,小息,,上家政室,,

今次同偉的整,,我地整得好快,,YA!!,,有得加芝士,,

洗野,,嘩,,咩事呀?,,咁亂GE,,走LU,,上去,,搵返我份報紙,,

俾人五馬分屍,,我要汁返條屍呀XDD冷笑話-.-,,ENG,,

哈哈,,印度神遊,,今日好精神,,完全唔眼訓,,之後逼自己訓,,

點知訓唔著,,但係就好眼訓,,痴線架,,LUNCH,,雞子咩事呀?,,

又唔話我知,,擔心你架MA,,下次唔好LA,,13:30返學校,,

今日咁早開門GE?,,我覺得今日冇鎖門LOR,,之後睇余嘉佢地玩,,

癩左,,HIST,,教書,,上上下暴龍黎捉走左甲蟲,,哈哈,,咁押韻GE,,

ECON,,今日余嘉超搞笑,,笑死我,,完全冇聽過書,,延伸,,

哈哈,,十分期待,,-.-去左香港島,,佢去左新界,,完全睇佢唔到,,

個位好似好偏咁,,隔離係睡魔,,5制呀!!,,俾返個男仔我,,

走人,,同蚊精佢地一齊行,,偉的有2個FD黎接,,同我一齊行GE,,

又係到話我,,我同佢講LEE個位一D都睇佢唔到,,佢仲要話好LOR,,

咩人??,,衰人,,係LA,,哈哈,,死LA,,係咁係到自言自語GE,,

去到唔知粉嶺圍定粉嶺乜,,總之就去左媽媽架車到LA,,

等媽媽接埋葦然一齊返屋企,,佢同昇昇果班行LEE邊LOR,,嚇死我,,

返屋企,,訓覺,,18:28起左身,,傻左,,以為朝頭早,,以為唔記得起身,,

諗諗下先記得係下午6點LOR,,笑死我,,唔要唔要唔要,,我要返個男仔呀!!,,*

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-03-14 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]