WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 4 月 17 日  星期一 晴天

 

情緒化

6 GE倍數先打日記?,,KAKA,,唔想打,,SO冇打到,,尋晚唔知咩事,,

12點幾訓覺,,訓唔著,,好LA訓著左LA,,2點又醒左WO,,到3點幾先訓返著,,

咩事情呀?,,今朝9點半就起左身LU,,睇碟,,HAHA,,睇到1點幾,,

落去攞報紙,,上返去,,洗單車,,之後1點10上返屋,,睇報紙,,2點練

 

練練下MANDY SMS我,,叫我遲3個字先上,,OK,,練左陣就睇電視,,

2點9出門口,,係架車到諗左好多野,,中意同愛GE分別係咩?,,

我係咪真係咁愛佢?,,點解我會放唔低佢?,,如果佢同女方拍拖我會點?,,

突然間我好想見到佢,,同埋突然間好想搵個人傾心事,,但係又諗唔到邊個好,,

唔知點解呢,,以前唔會想,,可能以前我真係好過份保護自己LA,,

又或者以前冇咁多心事LA,,好記得小學果陣,,去學琴,,

MANDY問過我點解會咁開心,,我問返佢轉頭,,點解要唔開心?,,

到而家,,我真係想問返佢,,點解咁開心,,係咪因為有左個仔?,,

定係佢老公愛佢多過以前?,,我係咁諗係咁諗,,搞到自己好唔開心,,

去到上水,,同呀心SMS,,今日新琴行開張,,去新琴行上堂,,

好多LOR,,琴行開過起碼4間鋪,,LEE間最大,,不過唔知係咪第1日呢,,

好似好亂咁,,去到係門口企左一陣,,3點8入左去,,MANDY仲上緊堂,,

坐左陣,,佢出左黎LU,,叫我入去等佢,,都唔知邊到,,間鋪大,,

連間房都大D,,等等等,,之後仲打俾WATER傾電話,,

之後MANDY SD左個SMS俾我,,O咀,,咁都得,,練琴,,

過左一陣佢就返黎LA,,傾計,,俾左部電話佢玩,,超搞笑,,

咩事情咁多電話搵我?,,係突然間,,走得LU,,去左搵媽媽,,做左D奸野,,

HAHA,,有冇搞錯呀?!,,同呀SA咁大竟然有個仔LOR,,得哂,,

其實我好中意去學琴,,學完琴我會好開心,,上堂果陣都會好開心,,

唔知點解呢,,講真,,我真係有D唔想學,,但係又唔想唔學WO,,

因為學親琴都會好開心,,好似今日咁,,上堂之前好唔開心,,

但係上完堂,,就會好開心,,所以都冇諗過唔繼續學,,

之後同媽媽去左實惠,,買左個手提吸塵機,,超搞笑,,

個牌子叫TWINS LOR,,部機果到有個名,,之後個SALES攞出黎,,

 俾我見到,,大大聲講左句:TWINS?,,超搞笑,,笑左好耐,,

返屋企,,上左呀婆屋企,,之後落返自己屋企,,開電腦,,俾人點左去玩GAME,,

玩左都幾耐下,,7點幾被迫閂機,,落樓食盆菜,,都OK好食,,其實成日都食,,

之後做左呀4,,係咁俾人點,,班人走哂就返上樓,,睇電視,,打日記,,

又未做功課,,唔知點死,,]]

怎麼我眼內人人像你 人人是你

你的分身怎麼緊貼著我

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-04-17 10:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]