|
6 GE倍數先打日記?,,KAKA,,唔想打,,SO冇打到,,尋晚唔知咩事,,
12點幾訓覺,,訓唔著,,好LA訓著左LA,,2點又醒左WO,,到3點幾先訓返著,,
咩事情呀?,,今朝9點半就起左身LU,,睇碟,,HAHA,,睇到1點幾,,
落去攞報紙,,上返去,,洗單車,,之後1點10上返屋,,睇報紙,,2點練
練練下MANDY SMS我,,叫我遲3個字先上,,OK,,練左陣就睇電視,,
2點9出門口,,係架車到諗左好多野,,中意同愛GE分別係咩?,,
我係咪真係咁愛佢?,,點解我會放唔低佢?,,如果佢同女方拍拖我會點?,,
突然間我好想見到佢,,同埋突然間好想搵個人傾心事,,但係又諗唔到邊個好,,
唔知點解呢,,以前唔會想,,可能以前我真係好過份保護自己LA,,
又或者以前冇咁多心事LA,,好記得小學果陣,,去學琴,,
MANDY問過我點解會咁開心,,我問返佢轉頭,,點解要唔開心?,,
到而家,,我真係想問返佢,,點解咁開心,,係咪因為有左個仔?,,
定係佢老公愛佢多過以前?,,我係咁諗係咁諗,,搞到自己好唔開心,,
去到上水,,同呀心SMS,,今日新琴行開張,,去新琴行上堂,,
好多LOR,,琴行開過起碼4間鋪,,LEE間最大,,不過唔知係咪第1日呢,,
好似好亂咁,,去到係門口企左一陣,,3點8入左去,,MANDY仲上緊堂,,
坐左陣,,佢出左黎LU,,叫我入去等佢,,都唔知邊到,,間鋪大,,
連間房都大D,,等等等,,之後仲打俾WATER傾電話,,
之後MANDY SD左個SMS俾我,,O咀,,咁都得,,練琴,,
過左一陣佢就返黎LA,,傾計,,俾左部電話佢玩,,超搞笑,,
咩事情咁多電話搵我?,,係突然間,,走得LU,,去左搵媽媽,,做左D奸野,,
HAHA,,有冇搞錯呀?!,,同呀SA咁大竟然有個仔LOR,,得哂,,
其實我好中意去學琴,,學完琴我會好開心,,上堂果陣都會好開心,,
唔知點解呢,,講真,,我真係有D唔想學,,但係又唔想唔學WO,,
因為學親琴都會好開心,,好似今日咁,,上堂之前好唔開心,,
但係上完堂,,就會好開心,,所以都冇諗過唔繼續學,,
之後同媽媽去左實惠,,買左個手提吸塵機,,超搞笑,,
個牌子叫TWINS LOR,,部機果到有個名,,之後個SALES攞出黎,,
俾我見到,,大大聲講左句:TWINS?,,超搞笑,,笑左好耐,,
返屋企,,上左呀婆屋企,,之後落返自己屋企,,開電腦,,俾人點左去玩GAME,,
玩左都幾耐下,,7點幾被迫閂機,,落樓食盆菜,,都OK好食,,其實成日都食,,
之後做左呀4,,係咁俾人點,,班人走哂就返上樓,,睇電視,,打日記,,
又未做功課,,唔知點死,,]]
怎麼我眼內人人像你 人人是你
你的分身怎麼緊貼著我



THE END*
***** ***** |