WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 3 月 20 日  星期一 晴天

 

終於我哭了

C: 咖啡杯都企不穩 我忍
自稱不想我傷心 你要小心
臨別亦要那麼狠 語帶興奮
甚麼他真比我襯 覺得不應該再等
G: 傻女 為何要苦笑 明明我可以大叫
架已丟 或者就快不能了
G+C:我的信心崩潰了


#C/G:終於(好彩)我哭了 不必坐通宵
或者 當初你只貪我喜歡笑
你我早已失去這需要

G/C:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 應該親口請你快走了 好走了
讓我知道 我們完了 #

G: 小心摸親你的手 你知
大家相識那麼久 我那知醜
寧願撥去你的手 怕你一碰
十打紙巾不會夠 淚一傾出不會收
C: 誰管 明晨眼腫了 會怪我的氣量窄
福氣少 大癲大肺玩完了
G+C:甚至化妝都不要


Repeat (#)

G: let it flow let it flow
I can't control so let it flow
C+G: let it flow let it flow
I lost my soul so I'll let it flow


C+G:好彩我哭了 不必坐通宵
或者 C:當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
G+C:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 G:應該親口請你快走了 好走了
G+C:讓我知道 我們完了 沒了

 

今日,,對唔住各位,,要你地擔心,,我冇事LA,,

多謝你地GE關心,,多謝蚊精張卡,,好靚呀!!,,我好中意,,

多謝KOEY同HOLY寫俾我GE野,,我會一直放係心入面,,

多謝小平,GOING同埋葉靜親切GE慰問,,

仲有多謝好多人GE紙巾,,今日收到好多張紙巾,,

多謝偉的GE眼神慰問(雖然我唔知係咪),,

多謝所有朋友,,今日我感到好溫暖,,係3D班我搵到人間溫暖,,

3D班同學們真係好好人,,我會好好珍惜我GE中3,,] 

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-03-20 06:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]