WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 5 月 3 日  星期三 晴天

 

放開了?

今日,,落雨,,還可以LA,,起身,,整野,,開電腦,,超正,,TWINS首新歌,,

KAKA,,又攞獎LA,,仲以為攞唔到TIM,,KAKAKAKA,,TWINS勁野!!,,

返學,,返到去,,等CYM佢地黎,,同GOING傾計,,睇書,,差唔多睇哂LU,,

好似咁快咁GE?,,PHY,,6樓,,行死左,,蚊精同余嘉剪白頭髮,,之後HEA,,

HEA下HEA下就落堂LU,,小息,,搵婷,,討論TWINS!!,,星期日,,

點解要係星期日?,,星期六唔得GE咩?,,睇下去唔去得先,,HEHE,,

打鐘先落去,,仲未有報紙,,D報紙一到,,個個飛出黎攞,,好快就清哂,,

KAKA,,又有TWINS,,呵呵呵,,MATH,,易LA,,PTH,,好快過,,

=.=幹嘛?,,我冇改到姓,,佢都冇改到名,,唔該,,行開D LA,,小息,,

睇報紙,,唔錯唔錯,,中文,,打書,,訓哂,,今日OK精神,,之後唔多集中,,

YYC成日望住我,,謄文,,咁高分GE?,,抄書GE,,HEHE,,謄唔哂,,聽日交,,

LUNCH,,CANTEEN,,笑死左,,好多野打呀個LUNCH,,真係愛死LILI,,

話說係咁GE,,我地去買杯麵食LA,,我問LILI:淨係食麵呀?,,

佢答我:海蘚LOR,,完全O咀,,或者我表達能力有問題,,好LA,,

買完LA,,去ECA到食,,我放D牛丸落去D麵到,,有2粒係底,,有2粒係面,,

LILI見到,,就講:得2粒咋?,,4蚊2粒?,,1蚊2粒WO,,WAKAKAKAKA,,

俾佢笑到我死LOR,,雞子仲要話一陣去問下黃仔LEE條數點計,,

笑左好陣,,之後小平返黎,,我問佢,,4蚊2粒,,1蚊幾多粒,,佢答2粒,,

KAKAKA,,同雞子笑到完全死左,,上1樓,,送雞子返去,,又玩,,嗯,,

今日雞子心情開朗,,我都係,,HEHE,,ENG,,4樓,,繼續討論,,

今日4個都好靜,,放開左?,,係掛,,但係未放開哂LOR,,

同人講真係咁重要?,,而家覺得係LOR,,尋日同VIANN傾完,,

今日放開左,,不過好快打回原形,,延伸,,GOING發脾氣,,嚇死我,,

放學,,去搵ELLA,,今日去遵理,,搵到佢就去左7仔,,買雜誌,,

睇完之後好後悔LOR,,20蚊,,貴到爆,,去上水,,周圍行,,好攰LOR,,

個書包又重,,去左街市,,買芒果,,聽日家政,,之後去左SASA,,

ELLA買左好多野,,之後去M記,,坐,,好攰LA,,HEA到6點3,,去遵理,,

去到,,坐左陣,,入得去LU,,1個鐘,,好似好快咁,,返屋企,,好眼訓呀!!,,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-05-03 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]