WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天

 

今日,,唔駛早會,,上課室,,唔記得左GOING去左CAMP,,又走返落去,,

之後都冇乜野,,CL,,勁多野未交LOR,,係LOR,,做返個FLISH俾佢,,

小息,,去搵婷,,同佢講叫佢如果我星期3仲未有得入歌迷會就佢自己入,,

傾左陣LA,,返返落去,,嘩,,好掛住我份報紙呀!!,,HEHE,,超靚,,愛死,,

ENG,,整COMP D野,,做左D衰野,,小平,,殊!!,,唔好同人講呀!!,,HEHE,,

然後小息,,落左去食野,,陪佢地食野,,上返去,,唔記得左LU,,GEOG,,

同小平傾計,,HEHE,,冇理過CCY,,之後MUS,,考試,,仲以為第1個就係我,,

終於有一次唔係我LA,,KAKA,,考LA,,個個都唱YESTERDAY,,

打鐘都仲要考多幾個,,搞到勁遲先放LOR,,小平同HOLY話去搵FD,,

之後唔知點,,我同呀雞去左新富豪,,但係冇位,,又見到佢地WO,,

又一齊去食撈撈,,之後LILI食飯,,陪佢去買,,KAKA,,得罪我冇好結果,,

返學校食,,之後...上左2樓,,咩事呀?,,搭5都仲唔開門,,同VIANN傾計,,

算LA,,放唔低咪放唔低LOR,,之後去左ENG室,,仲以為有冷氣,,一入到去,,

VIANN大大聲:乜你認為有冷氣咩?,,完全O咀,,不過都好過冇LA,,

起碼有風扇呀,,開門LU,,VIANN攞信俾我俾小平,,落返去,,

俾封信小平,,返去,,死甲蟲,,攞左我份報紙,,仲要畫阿SA WO,,

係咪有病呀?,,去睇醫生LA,,仲要大大聲話份報紙係佢GE,,

係我枱面攞GE話係佢GE,,得哂,,憎死甲蟲,,以後唔好問我攞報紙睇,,

中文,,教書,,冇乜點聽,,之後又謄文,,問呀LING攞報紙,,唔該哂!!,,

延伸,,同全班講邊個聽日要交幾多份NC,,放學,,同HOLY上左圖書館,,

還書,,之後返屋企,,WAKAKAKA,,媽媽俾入了,,打俾婷,,又傾,,GD!!,,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-05-09 06:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]