WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天

 

黑雨

今日落勁大雨LOR,,返到去,,因為尋日件事,,要集隊,,煩爆!!!,,好野,,小C終於都,,

攞左野俾我LA,,唔該哂!!,,排隊,,聽宣佈,,暴龍講左幾句,,上課室LU,,個天勁黑,,

KYM話而家係夜晚,,搞笑,,派尋日壁報D禮物,,之後投票班會D錢捐去邊,,

我幫手寫D建議,,包包俾多份禮物(草餅)我,,我問佢點解有,,佢話我幫手,,

整個BOARD,,其實我冇整過,,xDD*之後投票,,決定左捐去愛護動物協會,,

好呀!!,,之後就諗點捐果D,,GEOG,,勁閃電LOR,,之後訓覺,,嗚,,救命呀!!,,

我訓唔萫LOR,,真難得,,xDD*,,都唔係訓唔著LA,,只不過唔係熟睡LA,,

=.=傻傻地,,之後第2堂,,勁行雷,,姣LING勁叫,,笑死我,,PTH,,唔教書,,

同CHANKI傾計,,搞笑,,小息,,繼續講,,之後攞報紙睇,,CHANKI睇頭版,,

一打開,,就俾我見到TWINS,,頭版都有TWINS,,之後我喂左3次,,佢O左咀,,

仲話仲要喂3次LOR,,之後就沉醉於報紙中,,中史,,PROFESSOR羅教埋今堂就走LU,,

好似林SIR 19號返,,教書,,我訓覺,,係咪有D對唔住PROFESSOR羅呢?,,

之後都冇訓LU,,佢好嘈,,之後教完哂書,,話同我地影相LOR,,之後只係同幾個男仔影,,

勁問KOEY影唔影LOR(日頭唔好講人,,一打完KOEY佢就ONLINE,,xDD*),,

西史,,教書,,小息,,落左去食野,,好肚餓呀!!,,同CHANKI做左D野,,CHANKI,,

你好恨心呀!!,,不過多謝你呀!!,,我想做好耐架LA,,不過唔忍心,,上返去,,

ENG,,LMT又冇返,,不過KYM俾左野我地做,,唔想做,,冇做到,,勁同HOLY&

KOEY傾計,,咩都傾,,簡班LA,,溫書LA,,第1堂張SIR代,,第2堂又係MISS張代,

,2個2C班主任,,又係MISS張,,次次LMT冇返,,多數MISS張都代,,MISS張,,

同我地講黑雨LA,,不過教統局話要繼續上堂,,但係差唔多LUNCH果陣,,

暴龍開咪,,話LUNCH之後唔駛上,,搞錯呀,,2堂MATH,,CYM話同我地溫書架,,

唉,,上個禮拜又唔見你放,,得哂,,打左鐘就返返104,,等宣佈,,走人,,

本來同黃狗去影印,,但係佢走左,,自己去影,,之後返學校打俾媽媽,,

佢黎車我返屋企,,之後去買野飲,,等埋媽媽黎,,一齊去食野,,之後去接細佬,,

返屋企,,溫書,,開電腦,,有人同我講左D野,,我係咁又點?,,你邊個對我好過?,,

唔該!!!!!!!!!!,,今日係咁多,,好火呀而家!!,,多謝哂!!,,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-06-09 08:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]