WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 5 月 26 日  星期五 晴天

 

大事

最近發生左好多野,,肥仔死左,,知道左D野,,買左PASSPORT,,

22號,,肥仔死左LA,,返到屋企,,媽媽都冇同我講,,我同葦然玩玩下,,

佢話肥仔死左,,我仲以為佢講笑,,玩野,,之後我問媽媽先知真係,,

唉,,1年差1日就7個月,,好掛住佢呀,,原來我做左好多我會後悔GE野,,

希望以後我做GE野都唔令我後悔LA,,24號買左TWINS本PASSPORT,,

 好野!!,,幾驚買唔到,,得2000千本,,搶手野黎架MA,,好靚呀!!,,

同一日,,我知道左D野,,明明已經冇感覺,,點解仲要去問佢D野?,,

我真係好傻LOR,,仲有,,我寧願你話我知你中意佢好過而家,,

講大話呃我,,FD LOR,,其實佢係唔係我個FD?,,真係好憎人呃我LOR,,

仲要呃我LEE樣野,,但係我唔知點解仲要幫佢解難,,佢問乜我幫佢諗乜,,

你唔同我講都好過呃我呀,,係咪係LOR,,冇需要呃,,其實你地都幾襯呀,,

而家搞到咁,,係咪我GE錯?,,係咪我唔應該中意佢,,唔應該問人?,,唔應該俾佢知?,,

 我又做錯野,,有D咩我會唔做錯架?,,其實我都放低左LA,,LEE D算係咩?,,關心呀?,,

有冇需要關心佢呀?,,唔值得,,唉,,最近都不太中意講野,,尋日上家政,,

一開波我都嚇死左,,我竟然有半堂冇出過聲,,之後同偉的傾計,,

最近發覺自己大個左,,諗野唔同左,,樂觀左,,今年真係經歷左好多野,,

希望下年比今年更開心,,更識諗!!,,期待31號!!,,好緊張呀!!,,HEHE,,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-05-26 09:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]