WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 5 月 16 日  星期二 晴天

 

羅家英個老公?

今日返到去,,集隊,,又有新野,,26度要除冷衫LOR,,返上去,,訓覺,,

MATH,,教我地做功課,,唔錯唔錯,,教書,,俾佢玩死左,,中文,,

教書,,完全係悶架!!,,小息,,心情不好,,咩事?,,有咩事需要唔開心?,,

唔知呢,,之後去左睇雲,,之後睇報紙,,DT,,整舊野,,同渣爆傾計,,

俾分,,18,,咁高分GE呀邊個邊個,,小息,,繼續睇報紙,,ENG,,

做BCA,,勁眼訓,,訓左陣,,之後諗起三人行,,係到唱,,KAKA,,精神哂!,,

做多張BCA,,同姣LING傾計,,LUNCH,,SOLIE走左過黎,,嚇死左,,

返學校,,陪子宮上3樓,,西史,,KAKA,,成日走去P.117,,勁開心,,

傻左LA,,之後講緊汪明荃,,甲蟲冇LALA爆左句"羅家英個老公呀MA?,,"

 全班爆笑,,笑到癲,,之後同CHANKI傾計,,冇LALA同我講"冬菇片",,

 =.=CCF又講唔正,,其實係功夫片LOR,,無奈,,延伸,,冇乜野,,

放學,,係地下見到VIANN,,陪佢等子宮,,KOEY話想去玩歌唱比賽,,

之後睇人地唱咩歌,,我睇親果D都係TWINS D歌,,笑死,,子宮放,,

等埋呀MAY,,同佢地一齊行去街市,,同VIANN搭車,,放到屋企,,勁聽"三人行",,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-05-17 06:59 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]