|
MISS CHAN,,囡囡生日快樂!!!
WEL,,好耐冇打日記了,,唔知呢,,唔想打,,想打果陣又掛住做其他野,,
閂左電腦先記返起,,之前又中左毒WO,,唔該哂智恆哥哥幫我搞掂佢!!,,
生日非常之咁快樂呀!!,,因為有驚喜,,xDD*多謝子宮,,VIANN同埋呀MAY!!!,,
好好食呀個蛋糕!!,,2006年GE生日係我過得最開心GE生日,,xDD**
以下講GE野......絕對絕對,,一定一定唔會關子宮,VIANN同呀MAY事,,
哎呀呀!!!,,救命呀!!,,好想死呀,,不如你放過我LA好MA?,,唔好再煩住我LA,,
生日咪生日LOR,,唔需要你咁多個生日快樂LOR,,見到你已經唔多快樂LA,,
講一次咪算LOR,,我地已經冇FD做架LA你明唔明呀?,,我本來都唔想HURT你架,,
不過我真係忍左好耐LOR,,煩我一次我忍你一次,,你仲要一日內煩足我3次,,
有陣時D野呢,,搞到咁清楚唔好玩架(<這個夏天有異性>對白之一,,xDD*),,
同埋呢,,我唔講唔鬧呢,,都係想日後大家都仲有小小友誼,,都仲可以做FD LOR,,
但係而家,,我真係唔知點好LOR,,既然你想破壞LEE段友誼GE,,我就唯有成全你,,
唔好話我冇人性呀唔該,,我真係忍左好耐架LA,,唔好再煩住我LA我求求你唔該,,]]



THE END*
***** ***** |