|
HAHA,,生日快樂呀!!,,
今日見你唔到TIM,,咁快又一年LA,,咁快又生日LA,,
仲有7日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,
今天好開心呀!!,,台灣D FANS真係好正,,一人一支玫瑰花,,
跪低同TWINS求婚,,阿嬌仲要好搞笑咁問點嫁?,,
真係超感動,,冧死SAGILL,,期待7月1號,,
不過而家有D唔想去,,因為好熱呀!!,,會唔會中暑架?,,
1號唔到都仲有個2號,,不過1號果個俾左錢............
唔理LA,,冒死去見TWINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,]]



THE END*
***** ***** |