|
今日6點幾醒左,,大佬,,大雨到醒左LOR,,傻左咁係到話唔到落咁大LA,,
訓多陣,,7點就起身LA,,整野,,之後整水餃食,,但係唔知做咩,,冇胃口,,
仲有D想嘔,,食左2粒就冇食LU,,十分浪費!!!,,之後開15/16黎睇,,WAKAKA,,
阿嬌冧死人,,之後8點出門口,,去到搭4,,等婷,,零食物語攞報紙D COUPON送麵,,
有個師奶買左...我聽到佢地有13份LOR,,完全O咀,,不過諗落佢應該有賺,,
一張COUPON 2包麵,,之後D報紙賣左佢,,都差唔多回返本,,搭7,,李小姐,,
你遲到WO,,不過算LA,,1個字,,去紅磡,,勁開心,,係火車到見到REGENE個廣告,,
我地靜哂咁睇,,超搞笑,,唔記得講開咩,,話呀SA D笑聲,,係到講,,叫佢幫我地錄左佢,,
做電話鈴聲,,一打黎就哈哈哈哈咁笑..2個一路講一路笑,,笑死我,,去到紅磡火車站,,
去搵小巴搭,,叻女!!,,xDD*去到黃埔,,婷見到天橋上面有POSTER,,叫左出黎,,失禮哂!!,,
其實我地真係好失禮,,講野講到鬼死咁大聲,,慌死冇人知我地去見TWINS咁,,
落左車,,差唔多10點,,去搵個場,,但係搵唔到,,去D商場搵,,哈哈,,我地好叻,,
幾經辛苦終於搵到,,之後搵埋個停車場入口,,之後去食野,,去左7仔,,睇雜誌,,
個封面得呀嬌,,但係入面有講呀SA,,買魚蛋食,,一路食一路睇,,買野飲,,
之後去返果個商場,,上2樓,,影相,,影個背景,,好靚呀!!,,之後去買電,,
驚一陣冇電冇得影,,周圍HEA,,11點半左右落去簡個好位,,係到睇D人整個場,,
又係到估係邊個蓋,,之後開始有好多人LA,,隔離企左個小妹妹,,俾人叫左去後台,,
去玩GAME LOR,,之後又有個又係媽媽帶黎GE,,仲多個DADDY TIM,,
好搞笑呀佢地,,個女中意呀嬌,,DADDY就中意呀SA,,之後勁播我很想愛他同埋
八十塊環遊世界,,超正,,愛死,,有好多FANS CLUB D人呀,,
之後有一班入左去個場到,,好彩個LEADER叫佢地坐低,,超正,,D FANS超聽話,,
見到火神,,超靚仔,,WAKAKA,,同婷喪望住佢,,佢成日係我地面前行過,,
xDD*今次完全係只係望靚仔,,婷話有D暗戀佢,,聽完佢咁講,,我自己係到諗,,
我有冇中意佢,,但係冇感覺,,個心放唔落佢,,xDD*真係超級喪靚仔,,影佢先,,
超中意個LEADER,,哈哈,,愛屋及烏呀!!,,xDD*2點LA!!!,,但係佢地都仲未黎,,
隔離個DADDY超搞笑,,話佢地遲到,,又話呀嬌唔守信用,,演唱會話唱天光但係冇,,
笑死我,,之後我地後面有個實Q,,叫到勁大聲,,唔記得係小心定係行開,,勁高調,,
係人都知佢地黎左,,之後又HEA,,2點半先有司儀上台,,TWINS D FANS真係好正!!,,
遲咁多都冇起哄果D,,勁聽話,,之後佢地上台LA,,超影相,,佢地唱歌,,之後玩遊戲,,
又唱歌,,大合唱呀!!,,xDD*之後去做訪問,,就開始蓋印LA,,係佢地做訪問果陣,,
我地就去排隊LA,,不過已經好多人排緊,,等左好耐,,MANI走LU,,2個傻左咁,,
去睇,,差D冇得排,,之後排到TWINS架車到,,婷去睇,,有行李LOR,,今晚飛LU,,
之後超快就到我地LA,,上去到,,同呀SA講野,,完全冇理到呀嬌LOR,,望都冇望過,,
完全失敗!!!,,呀SA哦左我一句,,婷超正,,呀SA同佢講好呀好呀,,呀嬌又講喂你未CUP呀!!,,
唉,,之後我地去停車場入口個走廊,,點知佢地唔係係LEE個出口走,,勁跑,,
不過都見唔到LU,,入去影相,,狂影,,影左60幾張相,,哎呀,,唔記得影火神TIM,,
走LU,,係火車睇到2次,,REGENE個廣告,,超開心!!,,今晚佢地飛LU,,去台灣LA,,
期待簽名會!!,,今日好攰呀!!,,]]



THE END*
***** ***** |