WELCOME*MY DIARY!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
救命!!!又腸胃炎
唉,,又腸胃炎LA,,咩事?,,最衰都係個西瓜,,一時之間唔記得左唔好食,, 咁就中左,,尋晚去左打針,,好返小許,,之後返屋企做埋D樂理功課,,無聊到爆,, 就去訓LA,,今日我諗住喪訓,,唔講LA,,去訓LU,,]]
唉,,又腸胃炎LA,,咩事?,,最衰都係個西瓜,,一時之間唔記得左唔好食,,
咁就中左,,尋晚去左打針,,好返小許,,之後返屋企做埋D樂理功課,,無聊到爆,,
就去訓LA,,今日我諗住喪訓,,唔講LA,,去訓LU,,]]
THE END*
***** *****
刊登時間︰2006-07-12 10:44 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]