|
今日,,朝頭早發左好夢,,xDD*嗯,,但係之後又發左個好恐怖GE夢,,呸,,
嚇死我,,之後起身整野,,開電腦,,9點半媽媽問係咪佢車我返學,,打死都話係,,
之後去左食野,,恭喜哂!!!,,今日終於都唔駛淨係食粥LA,,好趕咁食完個早餐,,
返學LU,,見到GOING,,佢就同我講,,有得睇分班,,但係好多人睇緊LOR,,
逼左過去,,E班,,好野!!!,,仲要讀BIO同埋PA,,全部都係我第1選擇,,GD!!,,
之後就上課室,,又4樓LOR,,之後見到枱面有個獎牌,,點知原來係我架LOR,,
咩事會有個牌?,,真係要多謝MISS LAU,,如果唔係佢呢,,我個心靈成長果個野,,
都攞唔到銅呀,,真係多謝哂!!!,,之後就派返D野俾我地,,派埋成績表,,恭喜哂!!!,,
之後就落HALL LA,,WEL,,同GOING傾計,,之後超勁,,同婷傾埋TIM,,哈哈,,
婷又唔走LA,,之後就開始最悶GE時間LA,,勁多人講野LOR,,又勁送禮物,,
之後仲有大陸歌手唱歌,,整整下1點先放LOR,,之後去睇分班D野,,搭3到,,
走人,,返到屋企,,同CHANKI傾計,,都係買新書LA,,一天,,差唔多LU,,]]



THE END*
***** ***** |