WELCOME*MY DIARY!

 

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天

 

簽名會

今日5點鐘起身,,早晨!!!,,早到天都未光LOR,,起左身就打俾GOING,,

早早早早早晨!!!,,搞掂哂就出門口,,去整左D野,,嗯,,搭唔到車LOR,,

GOING打黎,,我都未有車搭,,請我搭的士,,咁多謝呀?,,問媽媽借50蚊,,

俾左30蚊我LOR,,算,,好過冇LA,,搭到車LA,,唔駛搭的士,,去到粉嶺火車站,,

俾GOING嚇死,,之後就去搭火車,,聽歌,,泳兒!!!,,哈哈,,超好聽呀!!!,,

去到九龍塘,,轉地鐵,,好叻呀!!!,,識得搭到去深水埗,,哈哈,,去到西九龍中心,,

影相!!,,其實好無聊,,POSTER到影,,有個實Q阿嬸問係咪去TWINS GE簽名會,,

佢話已經有好多人排緊隊,,唔好玩LA,,7點咋WO,,會唔會誇張左小小呢?,,

上到去,,都唔係好多姐,,俾實Q嬸嬸嚇死,,唔好亂講野呀唔該!!!!,,繼續聽歌,,

好悶LOR,,由7點2等到9點幾,,派籌,,婷個FD拎完籌就走左LU,,之後先知要換,,

果張唔知咩黎,,都係籌,,但係一個人只可以換一張,,換唔到婷果張,,佢冇得簽,,

之後同GOING上左去玩,,玩到10點半去食飯!!!,,今日做咩都早過人呀!!!!!,,

食完就去搵個FANS FD,,WEL,,都幾靚女WO,,GOING起痰xDD*,,之後去左打機,,

打左一陣,,落去LU,,好多人呀!!!,,11點幾咋WO,,佢地3點先黎WO,,婷都黎左LU,,

一齊等,,果個DJ都唔知點打歌GE,,打到都唔好聽GE,,仲要好似好ENJOY咁,,

我地好痛苦呀!!!,,GOING同個大陸喱角力xDD*,,笑死我,,之後到婷,,

個都要同人角力,,好在我唔駛xDD*,,聽講TWINS2點半就黎左LA,,去SHOPPING,,

3點5到LA,,出黎LU,,WA!!!!!,,今日阿SA好風騷咁WO,,阿嬌買鍾,,本來30蚊一個,,

變左50蚊3個,,哈哈,,勁呀!!,,之後就唱歌,,變身派對!!!,,心痛,,LEE首歌令我諗起,,

阿SA被熒光棒掟到,,就係唱緊LEE首歌,,之後做訪問,,去排隊LU!!!,,好緊張!!!,,

第1次簽名會!!!,,排得OK前!!,,好野!!!,,阿嬌簽先,,送野俾佢,,個工作人員唔知醜,,

又唔係送俾你,,多咩謝姐,,係都係阿嬌講LA,,不過唔駛!!xDD*,,自我介紹,,

簽完就握手,,WAKAKA,,好開心,,到阿SA,,隻碟一到佢手,,佢就好似細佬哥做功課咁,,

趴係到簽,,WA!!!,,好得意呀!!之後我叫佢,,佢"下"我,,WAKAKA,,好得意呀!!!!,,

自我介紹完,,佢"哦"我,,WAKAKA,,我問佢握手得唔得,,佢就伸左隻手出黎,,

個表情好似覺得我好得意咁,,WA!!!,,好得意呀!!!,,愛死!!!,,阿SA真係成個細佬哥咁!!,,

仲要一路握手一路望住我笑,,我暈LA,,好彩阿嬌簽先,,唔係我唔駛同阿嬌講野,,

之後等差唔多簽完,,GOING走LU,,我同婷去睇下可唔可以俾返個籌佢,,

期間,,有個講普通話GE女人走左過黎,,問LEE D(隻碟)係邊攞,,個實Q聽唔明LOR,,

之後佢問多次,,我幫佢答左"沒有LA,,xDD*,,多謝TWINS!!,,如果唔係我都聽唔明,,

之後問另外一個實Q可唔可以俾個籌佢,,我講左個大話,,好彩個實Q俾佢簽,,

不過佢真係有拎籌架MA,,唔可以唔俾佢,,之後等佢出黎,,搵LEADER,,搵到LU,,

星,,唔知係咪LEE個"星",,聽日有FUZ,,唔知去唔去得,,多數唔得,,婷落黎LA,,

5點,,TWINS都走LU,,聽唔到最尾佢地講咩,,佢地上左5樓,,打俾媽媽,,話而家返,,

其實跟左上去,,上到去,,個實Q話佢地上左黎,,再落返去停車場LOR,,=.=蠢左TIM,,

走LU,,果陣已經5點半,,走LU,,買野飲,,返到屋企,,6點半,,返到屋企即刻開電腦,,

入相去電腦,,SD俾GOING,,嘩!!!,,我要換相機呀!!!,,D相入左電腦濛到爆LOR,,

睇唔到,,唉,,換相機!!!換相機!!!換相機!!!,,今日好攰呀!!!,,好想去聽日個FUZ,,

但係媽媽唔俾,,哈,,做衰野先,,話去動漫節先,,其實係去動漫節出FUZ,,

唔知得唔得呢,,xDD*,,POST D相上黎,,

 

 

好濛,,不過好靚!!!,,人靚,,部相機幾濛都係咁靚!!!xDD*,,]]

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2006-07-30 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]