|
尋晚狂醒,,又勁大雨WO,,今朝8點半起身,,9點準時收睇光之美少女,,超好聽首歌!!!,,
愛死,,好搞笑套野,,下個禮拜繼續睇,,一定,,之後就出左上水飲茶,,之後11點去M記,,
子宮同阿MAY已經黎左,,咁快GE,,之後細細佬個生日PARTY就開始LA,,
不過都冇乜點理,,耐唔耐幫媽媽影下相,,HEA左陣,,VIANN都黎埋,,傾計,,
又影下相,,12點10到,,佢地走LU,,我地就俾埋錢先,,去換HELLO KITTY,,
攞唔到成套TIM,,唔打緊,,一個禮拜去攞一次,,都係3個禮拜姐,,SOR呀VIANN,,
我都唔知冇得攞,,之後去學琴,,遲到5分鐘!!!!!!,,冇練過,,唉,,之後返屋企,,
開左一陣電腦,,之後好乖咁去做暑期功課,,差唔多做哂第1次要交果D中文,,
不過英文數學都未做過,,5點半出去,,去元朗食飯,,諗左D野,,嗯,,希望做到LA,,VIANN,,
我幫你錄架LA,,你睇下幾時上黎睇LA,,慌你屋企會有錄影機,,今日好攰好眼訓,,]]



THE END*
***** ***** |