WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天

 

[..,*無言而對Φ"..

今日細佬佢地唔駛返學~自己返~搭半先出門口LOR~

出到去~冇乜人~姑姐黎左~佢又係去聯和墟~

小C搭8先出黎LOR~一齊返~返到去~死人頭林建昇~

唱通街~咁冇聊GE野都講~最憎D人敢做唔敢認~

HAHA~又汁個老師枱個櫃~跛左~隻腳超級痛~

早讀~冇睇過LA可以話~MATH~教線~OK LA~

有D唔明~小息~9秒9 GE速度攞FILE~但係慢慢咁行落去LOR~

跛左~冇計LA~同LT講上唔到堂~佢竟然要我換衫LOR~

換完就整理FILE~之後佢地出去跑~我就坐係到~

GOING好快就返左黎LA~佢話跑左一個圈~腳痛~

又俾LT鬧~之後D人漸漸返哂黎~叫佢地去排球場~

我又行去坐LA~佢地玩下個排球先~LT走過黎~

話要睇下我隻腳~又問我點整到~其實我真係唔知點整到LOR~

咪答佢唔知LOR~之後佢話我血氣不足LOR~但係又俾佢講中哂WO~

D手腳成日都勁凍~(而家都係~係個身係暖GE~隻手同腳係凍到震得好勁~)

比賽~勁好笑~只差1分之差~2班都係咁追~但係最後都係3A WIN GE~

換衫~走人了~又慢慢行返上去~上去~HEA左陣就打鐘LU~

佛學~睇書~呵呵~LEE堂過得好慢呀!!~中文~作文比賽~

唔知自己作緊乜~SOR~好明顯冇比心機作~有同冇都係一篇唔好GE文~

LUNCH~搵SUKI~俾書佢~落去放低個書包~

一齊去彩虹~買野食~HAHA~見到小FAFA~報以微笑~

搭10返去LU~又發KAI~打鐘~ENG~SANDY話今日呂SIR又冇返~

MISS岑黎代~睇書~幫佢整下部腦~LEE堂過得好慢好慢.......

落去上中史~悶.......好開心放學LA~上去搵SUKI~

又見到小小FAFA~都係報以微笑~見到VIANN~KAKA~

我說真的~那一刻真的很像...去彩虹~傾計~去見靚仔~呵呵呵~~~走人了~

HAHA~仲有7個上課天咋!!!~時間...果真過得好快!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-07 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]