金日右係返[xx]都5想提la
金日本身係10:30要返到去[but本人中意早1個中返到去]
so9:15就到咗la....真係5知[想點囉...連續第6日係搭的士返去]
大佬ar 你知la +陣d太陽真係好似想x人咁[e+ d女仔...你知la 曬黑 d都5得
架]
跟住返到去當然仲未有人到咗la,,,so我就同x大係到玩囉[我就覺覺豬...x大就
睇book 囉...
大約2個中之後d人都返得7788 lu
之後咪 做完右做...做完右做囉............=3=''
hi~~~
劉同學~~
y..??
我的名字係{x}的呢..
難道我無有名嗎..??
linda上