金日我右去咗教會la..xdd
衰燃我之前有3個星期冇去la...但係個度d嘢都冇咩5同度
畢過下個星期開始我地個區就要同我地組某d分開
但我相信我地之後一定有機會會再見既
[ar pat組一定要再+++++油!!!]
********************************************************
返完教會之後我就同'詩婷'去咗[生x]食嘢....
哇!哇!哇! 個度s嘢真係真係真係好好好食既{[個間嘢就係系千色後小小
個度囉...]
之後我地就去咗影貼紙相.........
之後我地去到一間嘢睇嘢...
俾我撞到張天諾,鄧珍怡,周玉儀,何穎琳佢地[中間過咗好多好無聊既嘢]
最後我地齊行咗1-2個鍾就返咗去lu
|