我姨家係悅瑤屋企到打blog ar!
佢養咗一隻mew mew~~
好q ar
我部電腦去咗個死人頭到
佢唔快d 我就殺咗佢
我有n年(你無聽過一日不見如隔三秋咩?)無play過電腦la
好掛住佢ar
你地等等我la
我好快番lo
有無掛住我ar?
ME部電腦仲係咁
上唔到.......
好慘慘
小欣會努力令佢聽聽話話
目標係8月前令佢上到!!!
所以大家要再耐心一陣LA!
88~~
今日去姑媽到 先有電腦
皆因我部電腦又同我玩野la
我唔係唔打blog架
係我部腦唔俾我打咋
請咁多位耐心等待
我好快就會番黎
要等我啊...
鳴..............
這陣子又上不到網
以為部野又出事
原本係啊B同我CUT咗條上網線
又要再黎過
激死我
星期四個日同素禎姐仲有綺琪姊去行街街
行咗一陣見悶
素禎姐就CALL BOYS出黎
佢CALL咗好多個
BUT個個都唔出
係得翁宇揚咋
經過我嘅觀察
神女好有心..唔知"商"王有無夢呢?
今日去咗圖書館..跟住同MAMI行咗成2個幾鍾街
好累ar.....
聽日就去360lu
唔知係點架呢?
今日好悶悶
又無野做
上網睇咗個小說
都幾好睇(動畫色)
算唔算係有感觸呢?
http://bassavg.com/platform/game.php?id=30963859
就係呢個
個名叫做’’’
我不是處女
有興趣就上去睇下la