smile:::^^
你今日開心嗎??
唔開心??定開心呢??有野想講??搵我傾傾囉~
等我講我d野俾你知先la~
註:唔明白內容---同我講====唔好同人討論我哩篇日記++
版權所有,不得copy~如有相同,只屬>>>>>
今日係Day C
中文堂(x2)嗚..打孖上..>>對text==好差ar!5字頭ar+差1分就6字頭+==+IS<>><>小測AR 點知---放學先測==---++頂佢唔順LA~~
MATH>>ENG>>>午膳>>>OH....午膳後咪TEXT>>>想溫既
BUTPIGMOONYAN--CENKY係到笑我琴日>>>SO...
笑下笑下.....午膳就完LU====
TEXT完>>VA===小測(IS)>>>回家+++
分類: 未分類 |