今日要考數學呀!!!好驚呀,,因為我有好多題既答案都唔係好肯定so好驚驚呀
好擔心會唔合格
考唔好就死啦''''''
同埋呀....放完學之後就同區區,bobo黃嘉雯去將軍澳中心溜冰
點知關左門喎]]無得玩之後米去冒險樂園玩波波池
好好玩丫^^