朝早QU唱歌好笑xD!
其實我覺得崔SIR仲搞野=)
CHI X1 { 聲聲慢 } 正!
{我竟然寫左慢慢聲-_-痴線}
MATHS X1 超開心^3^"
江SIR叫我同肥新調位XDD
哈!唔使坐第1喇xd 擺脫後面同隔離 xxx
真係吾該哂肥新個1句聽唔到-V-"
ENG X2 個天黑哂@3@"
書展=] 冇咩好買-_-",番黎做 TSA!
我地個堆係咁嘈NDS同PSP邊個好!
OF COURSE NDS=]
H.E X2 殊~~!! 呢個係全班既秘密^^"
呵! 見到好多人都勁眼訓!
發現左成成女扮男裝a_a"
LUNCH QU出黎食@V@"
由LEGENDS主持=]
小波出場xD!好多人望住我地!
TE A 最愛=)!
櫻桃唔鐘意胡杏兒因為黃宗澤!
等我幫你啦xd..
個model我地加左d野!
Ckai佢地個組好正!!
放學,時事學會- -"n年冇集會..
仲以為鄭柏泉走左唔使去-3-"
d幹事講得幾好! leo唔好亂up野啦-_-"
討論!討論!都OK既!
之後去左AD ROOM整DRAMA,
得3個人,好難整-V-"諗好左D野!
之後見到琳^V^"好耐冇1齊放學喇!!
寶儀生日快樂!*V*