| ||
| 討厭拉扯..** | ||
**_-_-_-_-_-_-DIary 今日考ENG LIS 同普通話.. 有成一粒鐘溫書..又唔比傾計 超悶=3333="!! ENG LIS 勁易..講哂D答案O既-0-" 普通話頭個部分都OK... 後面個D好難,有好多都唔識XDDD" 聽日SCI..考試O既最後一日"" >V<"快D過埋聽日啦XDDD P.S**:每3兩天便這樣,好受嗎?? 總是拉拉扯扯,不想再看這樣的關係! 昨天還是好好的,今天又怎麼會這樣? 搞不懂你的心態!我勸你還是中止吧!! **_-_-_-_-_-_-share 今天分享的題目是:圖像設計 依家我地好多時候都會整一d 頭像呀BAN呀SKIN呀..ETC* 相信好多人都會用PHOTOSHOP.. PS的確係一個專業編輯圖片O既softWARE.. 佢具備左多種特效.. ps也十分適合初學者.. 是很容易上手的... | ||
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 98 | » |


