LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2006 年 6 月 22 日  星期四  
討厭拉扯..**

**_-_-_-_-_-_-DIary

今日考ENG LIS 同普通話..

有成一粒鐘溫書..又唔比傾計

超悶=3333="!!

ENG LIS 勁易..講哂D答案O既-0-"

普通話頭個部分都OK...

後面個D好難,有好多都唔識XDDD"

聽日SCI..考試O既最後一日""

>V<"快D過埋聽日啦XDDD

P.S**:每3兩天便這樣,好受嗎??

總是拉拉扯扯,不想再看這樣的關係!

昨天還是好好的,今天又怎麼會這樣?

搞不懂你的心態!我勸你還是中止吧!!

**_-_-_-_-_-_-share

今天分享的題目是:圖像設計

依家我地好多時候都會整一d

頭像呀BAN呀SKIN呀..ETC*

相信好多人都會用PHOTOSHOP..

PS的確係一個專業編輯圖片O既softWARE..

佢具備左多種特效..

ps也十分適合初學者..

是很容易上手的...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 98 | »



最近三個月尚無任何留言