| ||
| 小學同學XD"" | ||
**_-_-_-_-_-_-_-_DIAry 今日考國民..勁少時間 有兩PART全軍覆沒=33= (中國地圖+北區區議會) 都唔夠時間做- 0- " 放左學去擰三眼仔.. 點知俾ZITA講中..擰左巴斯=0 = MY GOD!!!!!!! 搭273A,, 見到鄧志鋒同梁依玲 琳話見到梁WING上車, 但係我地落車O個陣唔見佢啊=0=" 今日見到好多小學同學啊!!!XDDDDD" **_-_-_-_-_-_-_-_SHArE 相信大家都有玩過論壇.. 我就有以下幾個論壇介紹俾大家!! http://forum.lthung.net/index.php **雄之 論壇... 這個論壇有著豐富的資料, 圖像教學,軟件問題..各樣都有 係一個好實用O既論壇.... **材屋... 跟雄壇也是一樣,有著大量豐富O既資料 http://www.cutiestar.net/cgi-bin/lb5000/leoboard.cgi **CUTIE STAR... 呢個壇不但美覲,也具備左好多資料 我最喜歡在此壇尋找美麗的MSN字句 ************************** 這3個論壇都是很多人去的, 3個都很實用!!!!!! 各位如未做會員的,快點去申請囉!!! | ||
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 98 | » |


