LOGIN LOGOUT QOOZA WRITE FORUM
2006 年 1 月 2 日  星期一  
番學喇...= ="

聽日就要番學喇,,,
=Z="唔捨得呢個假期,,,
改左一半版.XD..
得閒先再改埋其他野*

唉,,中文PROJECT又未做
CHEERTEAM又要TRAIN,
都唔知做得邊樣,,,
HELP!!!

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 98 | »



最近三個月尚無任何留言