
今日起身好累...唔係好想返學..
因為今日要比賽唱歌!又冇音樂...要我地1d班唱!
返到學校....陸嘉敏立刻問我識唔識情歌..
我話一般喇.....有dd唔識....佢地班女仔好淆...我覺得冇咩!
上到班房...聽完早會....陳sir同我地講野..叫我地唔好嘈...
佢叫張進文同學起身....問佢去旅行...個日行出到學校門口講過d乜..
張進文唔肯講佢自己講過d乜..佢話唔記得左..我地班人話佢唔好扮野啦!
唔知自己講過d乜...之後陳sir問有冇聽到佢講過d咩....仲問邊個人係佢格離企...
男班長同黃俊源企佢格離..陳sir問佢地聽唔聽到佢講咩..
因為陳sir都聽得唔係好清楚.....過左一陣...
陳sir可能記返起....丫SIR話張進文同學一直係到講: 先姦後殺 ...先殺後姦
佢係咁講..重覆講又再重覆講..不停係咁講...搞到我地成班係咁笑...笑到我地死!
陳sir佢老豆係佢格離...都唔知佢聽唔聽到...之後陳sir係咁鬧張進文..
個個咁ge張進文都唔知係唔係有問題...陳sir勁大聲鬧佢..
佢仲可以笑得落...佢真係好有問題!
之後,轉堂上通識.......哈哈!!!派卷卷...78分!!!有三張書籤...
唉..上親miss fung個堂真係好鬼嘈...嘈到死...個個死人周俊傑都唔明點解佢咁多野講..
已為自己好靚仔....成日係到講野..扮型..好黑我憎....唉!
好快就上到數學堂......到左最後個幾個字...我地中一同中二級..
比賽唱歌...我地好瘀丫........冇音樂...要我地全班清唱..
嘩..好疼丫..都唔知唱咩ge!!!!唉.!!!!!!!!
|