
好yEaH!!~返埋今日~就放4日假!
所以我特別開心!^^
今日早上媽咪6點半叫我起身...我立
刻起床~~~
食早餐個d!~~~
就快7點個時~~~就出屋企門口..行去
黃大仙龍翔中心.
諗住佢地3個一定會遲過我喇!!行到
上去就見到嘉敏同埋思蔚佢地企左係
到食包包..
我就跑過去..芯姐仲未黎..我就入去
買包包食!就食完個時,芯姐先黎到!
之後一齊行返學....我地3個返學校
立刻去洗手間整頭髮!!!
今日遲左打鐘.....我地8點半先早會
.....聽陳sir講今日要企到9點半!
我...下...唔係丫ma...有排企喇!聽
個副校長係到講老師係學校做了幾多
年...
之後又要聽校長講過去d野~~~~悶到
死喇!!!企到我隻腳仔好痛!!
9點05分...校長終於講完!好happy!
上車車,用了半個鐘塔車..
我地一落車..就跟陳sir去BBQ場,,我
地立刻找到個場去起火..
我地唔太識...之後陳sir就幫我地班
女仔!
有d男仔走過黎話我地...係到笑我地
唔識起火...=,=
都唔知做咩起都起唔到.之後用好多
報紙..最後係得左!
燒野食,,我燒左一陣..唔太想燒...就坐係到食熟野食...
我見到咁悶..又去燒野食...燒兩條腸仔...燒之後..有一條俾自己..仲有一條俾陳SIR!!!!!!!!!
食左少少野.....同一個人玩得好開心丫!唔通我愛上了佢~同佢一齊的時候.我會覺好開心...但係冇可能的!!
我地收拾東西...收完野...我地成班人係到傾計~~~有D講鬼故..激到我咩咁!!
無啦啦落起雨....我地down住把傘好累丫~~~因為down左好耐..
有d冇帶傘...所以要係一個屋仔到...有帶傘就企出去!!
我同芝姐...璟浩企左起一齊...kaka大家係到玩水水!!~~我地好傻!!
玩到車車到左為止..12點幾塔車返屋企...1點幾到學校...落車落勁大雨.
我地全部人都要上返課室..我地係課室拍班相!!嘻嘻!
等到3點先俾我地放學!!我去永光等寶慧..我地一齊去新蒲崗食野!!^^
今日好開心!!!!!
|