今日好黑仔牙-..-''
開頭以為今日冇功課交....
點知要交歷史同地理w0w''
2樣都勁Q多囉...
跟住我地理作業做剩1Part,,
就交鬼左出去,,
至於歷史就做左4題- -''
跟住就比人罰企罰左成日-口-'
累到xXYZ囉!!!
跟住放學諗住同KarMan佢地一齊去M記幫粱頌恩興足生日,,
點知比李鳳欣捉左,,
直到5:00先放我,MING,詹PAN走,,
之後我地就去M記搵佢地,,
去到果到佢地有D走左,,
因為佢地食曬野啦~*
味走囉,,,
得番我,Rex仔,晉傑仔,KarMan,婷Ting同頌恩姐....
我食到一半果時,,
KarMan同婷Ting又話夠鐘要走lu~*
跟住Rex仔同晉傑仔又唔知幾時走嫁b0*o*
攪到得番3條友係到食..
悶-3-''
|