::今日我老豆生日::
::牙媽要我早D去等位::
::食果間上海婆婆::
::7:00去到::
::等左2粒鐘::
::kai的::
::食左301蚊::
::算平嗎::
::今日放12:00::
::因為成班都要留李文晶::
::對完地理作業就走得::
::我比完Miss Lee check之後就走得::
::我問鄭卓同譚珈俊等等去邊::
::2個都話唔知::
::之後去左琪屋企::
::我地買左M記上去食::
::邊食邊玩::
::點知玩玩下聽日門口有人狂笑既聲::
::原來係佢家姐::
::佢家姐仲叫左佢2個FD來::
::佢地睇果套唔知咩恐怖片::
::總之好鬼死嘔心::
::但都幾好睇::
::但係睇睇下Bel同蛋話走先::
::之後我地又走::
::本身我同Blog琪同敏都想睇埋先走::
::但都係跟返大隊好D::
::落到樓下大家都返家了::
|